נדל"ן ותשתיות

אלה הפרויקטים שאושרו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים

שני פרויקטים מתחום הבניה גדולים עומדים לצאת לדרך בשכונות קטמון והמושבה היוונית שבירושלים
מערכת ice |  1
תכנון בניה. הדמיה: מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים
הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה הבוקר (רביעי) שתי תכניות להתחדשות עירונית אותן יוזמת ומקדמת קבוצת יסודות שיתוף בשכונות בבירה. התוכנית הראשונה שאושרה הינה ברחוב יותם שבמושבה היוונית. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתו ייהרסו 24 דירות ישנות ובמקומן ייבנו 48 דירות חדשות ובהן שני פנטהאוזים וכן קומת מחסנים וחניות. הפרויקט, תוכנן על ידי מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים.
התוכנית השנייה היא פרויקט תמ"א 38/1 (עיבוי, חיזוק ושדרוג כולל לבניין) ברחוב תל חי שבשכונת קטמון הישנה. התוכנית כוללת הוספת 5 יחידות דיור חדשות ובהן פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גג, לדירות הקיימות במבנה. התוכנית ברח' תל חי תוכננה על ידי האדריכלית שגית קרניאל.
תמר אשל, סמנכ"לית חטיבת התחדשות של קבוצת יסודות שיתוף: "אישור הוועדה המקומית לתוכניות ברחובות יותם ותל חי מהווה צעד חשוב נוסף בהליך ההתחדשות של השכונות הוותיקות במרכז ירושלים, תוך שמירה על מדיניות בינוי התואמת, ככל הניתן, את תכניות האב של עירית ירושלים לשכונות הוותיקות. בהתאם לחזונה של יסודות שיתוף, אנו ממשיכים לקדם מגוון רחב של פרויקטים במסגרת התחדשות עירוניות בשכונות המבוקשות בעיר תוך התאמתם לאופי הדיירים ולצביון השכונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירושלים של ברזל ושל עופרת ושל שחור
    ילד טוב ירושלים 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף כל סוף הבניינים הותיקים מרוצפי האבן המתהדרים בצמחייה הסבוכה סביב עם המדרכות המטופחות יתפנו לטובת בניית גורדי שחקים מודרניים מצופים באבן באיכות ירודה וזכוכית מטונפת עם עיצוב של מי יודע מה. מלצר, בהתנדבות חברת "אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים"תטיב מכספה לפנות את הצמחיה ולבנות שם חניות וחנויות ותתאים את הבניה לאוכלסיה החדשה של 10 איש לכל מטר מרובע. אט אט אולי הפארקים המטופחים יחזרו למצבם הטבעי של טינופת(מודרנה). תודה רבה על הרס ירושלים של מעלה. ירידת הדורות עוד בהסוואה של העלאה!!!
    סגור