נדל"ן ותשתיות

דירה בהנחה חוזרת, הקבלן חייב להסביר, ואיזו עיר נמחקת?

השבוע נפתחת ההגרלה החדשה של דירה בהנחה, הקבלנים בינתיים בצרות כשמכירת הדירות צנחה ב-44%, בחלק מהערים יש ירידה של 65% ברכישות דירות משקיעים, ב"ש תגדל בעוד 9,000 דירות, שיכון ובינוי בעסקת ענק ומי שיגע את משרד האוצר?
מערכת ice |  1
הנדל"ן עולה (צילום פלאש 90)
הקבלנים בצרות: התרסקות של 44% במכירת הדירות בישראל: מכירות הקבלנים בחודש זה הסתכמו ב-2.9 אלף דירות, ירידה חדה של 44% בהשוואה לאוגוסט אשתקד, זאת בהמשך לירידות שהולכות ומתעצמות מאז חודש פברואר האחרון, סך העסקאות בדירות יד שניה בחודש אוגוסט עמד על 5.4 אלף, ירידה חדה של 39% בהשוואה לאוגוסט אשתקד וירידה של 17% בהשוואה לחודש הקודם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירה בהנחה יוצאת לדרך: אלו הערים שתוכלו לזכות בהן: ההרשמה להגרלה השלישית של דירה בהנחה תיפתח ביום ראשון ה-23.10.2022 ותיסגר ביום חמישי ה-3.11.2022, ניתן להנפיק תעודת זכאות להרשמה עד יום שלישי ה25.10.202. בהגרלה הקרובה יוגרלו כ-3,300 יח"ד ועד לסוף השנה יוגרלו כ-9,000 יח"ד נוספות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 



קניתם דירה חדשה? זה הדבר שהקבלן חייב לחשוף בפניכם: התגובות לכניסה לתוקף במסגרת תיקון 9 בחוק המכר המחייבת החל מהיום כל קבלן לעדכן את הלקוחות בדירוג האנרגטי, של הבניין והדירה הנרכשת, לא איחרו להגיע: "מהפכה דרמטית", "החלטה לכאורה פורצת דרך". לידיעה המלאה לחצו כאן.

הנדל"ן בצרות? ירידה של 41% בעסקאות, זו העיר שנמחקה: מספר העסקאות הסתכם באוגוסט ב-7.8 אלף, ירידה של 38% בהשוואה לאוגוסט אשתקד וירידה של 12% בהשוואה לחודש הקודם. ירידה חדה של 57% ברכישות המשקיעים באזור באר שבע, לאחר שאזור זה רשם שיעורי ירידה מתונים יחסית לאלו שנרשמו ברמה הארצית, טבריה ב-65%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 

עשרות אלפי תושבים חדשים בדרך: איפה ייבנו 9,000 דירות? משרד הבינוי והשיכון, משרד האוצר ועיריית באר-שבע חתמו על הרחבת הסכם גג לבנייה ופיתוח העיר באר שבע, שכולל בנייה של כ-9,000 יחידות דיור חדשות בעיר, הקמת מוסדות ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה. לידיעה המלאה לחצו כאן.


מי קנה דירה ביותר מ-100 מיליון שקל? העסקה שמשגעת את האוצר: אחת הכלכלניות הבכירות בישראל, גלית בן נאים, חשפה כי בחודש אוגוסט האחרון, נרשמה עסקת נדל"ן רגישה במיוחד. לידיעה המלאה לחצו כאן.

שיכון ובינוי זכתה במכרז בארה"ב בהיקף של כמיליארד שקל: שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת גשר בפנסילבניה בארה"ב בהיקף כספי כולל של כמעט מיליארד שקל; תקופת הבנייה של הגשר שאמור לחצות את פנסילבניה - 58 חודשים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יהיה? ירד יעלה? (ל"ת)
    שרון 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור