נדל"ן ותשתיות

שיא עולמי חדש לענקית האנרגיה הסולארית ביעילות התא הסולארי

טרינה סולאר, המובילה העולמית בפתרונות אנרגיה סולארית, מציגה את התא הסולארי PERC בכ-24.5% ומראה שוב את ערכה ותרומתה לתעשייה הפוטו-וולטואית ברחבי העולם ולשוק הישראלי המקומי. טרינה סולאר הפכה לשותפה מהימנה למגוון רחב של פרויקטים בתחום ה-PV בישראל, כולל צוות דינמי המורכב מאנשי צוות מהארץ ומהאזור
מערכת ice | 
שדה סולארי אילוסטרציה (צילום חן לאופולד פלאש 90)
חברת טרינה סולאר (Trina Solar), ספקית הפתרונות הכוללת המובילה העולמית לאנרגיה סולארית, שברה שיא עולמי חדש עם התא הסולארי PERC בעל השטח הגדול יותר התעשייתי הקנייני שלה בגודל 210 מ"מ×210 מ"מ, ליעילות הגבוהה ביותר בקרב 210 תאי PERC סיליקון מונוקריסטליניים מסוג P ב-24.5%. הישג זה משקף את היכולות הנמרצות והחדשניות של צוות המו"פ הסולארי של Trina במינוף טכנולוגיה בוגרת לייצור המוני, כפי שאושר על ידי המכון הלאומי למטרולוגיה בסין. 
כחלק ממשימתה הלאומית של ישראל להגדיל את הפריסה הסולארית שלה, טרינה סולאר הפכה לשותפה מהימנה למגוון רחב של פרויקטים בתחום ה-PV בארץ, תוך ייצור המוני של תאים בעלי יעילות גבוהה ותרחישי יישום מודולים סולאריים שונים. "עד כה טרינה סולאר סיפקה יותר מ-100 ג'יגה-וואט של מודולים סולאריים ברחבי העולם ודורגה כספקית המודולים השנייה בגודלה בשנת 2021 וברבעון הראשון של 2022", אמר XXX. עוד הוסיף, "המוצרים המובילים בתעשייה שלנו ימשיכו להועיל לתעשיית ה-PV העולמית, ובמיוחד לשוק הישראלי המתפתח".  
הטכנולוגיות של Trina Solar, הכוללות אנטי-השתקפות רב-שכבתית, אצבע מתכת עדינה במיוחד ופסי-על מרובי-חזה (MBB), תורמות ליעילות של תאי ה-PERC הגדולים יותר שלה, בעלי נצילות גבוהה של 210 מ"מ, המשמשים במודולים מסדרת Vertex הפרוסים בפרויקטים סולאריים ישראליים שונים. 
מאז 2017, החברה הסינית טרינה סולאר מבססת את נוכחותה בישראל עם צוות דינמי המורכב מאנשי צוות ישראליים ואנשי צוות מהאזור, תוך מתן כיסוי עסקי ממודול, גשש ועד פתרונות מערכת. החברה זכתה להכרה נרחבת ולאמון על ידי שותפים ולקוחות ישראלים בזכות המוניטין העולמי שלה לאיכות ואמינות, ומשמשת כחלוצת שוק עם מספר רב של פרויקטים איקוניים של שירותים, צפים ו-C&I על גגות בישראל.  
"אנו גאים בכך שהשגנו הישגים טכניים ברמה כה גבוהה, שאותם נמנף מול לקוחותינו הישראליים וביצירת ערך רב לפרויקטים של אנרגיה סולארית, אמר ד"ר יפנג צ'ן, ראש מרכז המחקר והפיתוח של תאים ומודולים סולאריים בעלי יעילות גבוהה בטרינה סולאר. הוסיף כי "באופן כללי, ישראל הציבה יעד חדש של 30% מייצור החשמל שלה מאנרגיות מתחדשות עד 2030. על פי מפת הדרכים החדשה שפורסמה על ידי רשות החשמל ומשרד האנרגיה, היקף פריסת השמש יזנק מ-3,591 מגה-וואט של אנרגיה סולארית נכון לסוף 2021 ל-9,800 מגה-וואט עד 2025 ו-17,145 מגה-וואט עד סוף העשור. אנו מצפים להמשיך להיות שותפים במסעה של ישראל לעבר אנרגיה מתחדשת עם הפתרונות הסולאריים החדשניים שלנו".
בהתאם לתפקידה רב השנים כמובילה טכנולוגית  עולמית, שניים מבין 12 ממודולי ה-PV מסדרת Vertex של Trina  Solar זכו לתשבחות רבות מצד UL, Vertex DEG19C ו-Vertex  DE. סדרת Vertex  מאמצת את פרוסת הסיליקון 210 מ"מ, חיתוך לא הרסני וטכנולוגיות חברור בצפיפות גבוהה כדי לספק יעילות מודול של 21.6%. מתח נמוך ותפוקת הספק מיתרים גבוהה יותר פותחים גם פוטנציאל עצום להפחתה נוספת של עלויות איזון המערכת במתקני PV בקנה מידה של שירות. שימוש במודלים הללו אפשר לראות בתחנת הכוח "שובל" שבצפון הארץ, ובפרויקטים נוספים, ביניהם, בבקעת בית שאן.
טרינה סולאר, שנוסדה ב-1997, היא ספקית פתרונות ה-PV והאנרגיה החכמה המובילה בעולם. החברה עוסקת במו"פ, ייצור ומכירות של מוצרי PV; פיתוח פרויקטים PV, EPC, O&M; מיקרו-רשת חכמה ומערכות משלימות מרובות אנרגיה פיתוח ומכירה, כמו גם תפעול פלטפורמת ענן אנרגיה. בשנת 2018, Trina Solar השיקה את מותג ה- IoT האנרגטי שלה, הקימה את הברית לפיתוח תעשייתי של Trina Energy IoT יחד עם ארגונים ומכוני מחקר מובילים בסין וברחבי העולם, והקימה את מרכז החדשנות התעשייתית New Energy IoT. עם פעולות אלה, Trina Solar מחויבת לעבוד עם שותפיה כדי לבנות את המערכת האקולוגית של IoT בתחום האנרגיה ולפתח פלטפורמת חדשנות כדי לחקור את New Energy IoT, מכיוון שהיא שואפת להיות מובילה באנרגיה חכמה גלובלית. ביוני 2020, טרינה סולאר נסחרה בשוק STAR של בורסת שנחאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה