נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן שהכריזה על "המהפכה הירוקה"

במהלך כנס שיזמה חברת הנדל"ן אלטנוילנד הכריז מנכ"ל החברה על כך שהחברה תקדם בנייה ירוקה ותשים דגש על קיימות ואיכות הסביבה במהלך הפרוייקטים
מערכת ice | 
ערן לוי, בעלים ומנכ"ל חברת אלטנוילנד (צילום שירעד ניסים. הדמיה: 3Ddesign)
במהלך כנס "רוחות של שינוי" שיזמה חברת הנדל"ן אלטנוילנד הציג ערן לוי מנכ"ל החברה את "המהפכה הירוקה". יוזמה שמטרתה להוביל לשינוי רחב היקף בדרכי הפעולה של ענף הנדל"ן ולאימוץ שיטות בניה ידידותיות לסביבה. בנוסף לכך חברת אלטנוילנד מיפתה את החסמים לתחום הבנייה הירוקה ויזמה תוכנית שתיקרא "המסלול הירוק" -  מסמך מדיניות להפיכת שלבי הפרויקט הנדל"ני לירוק וסביבתי.
"משבר האקלים הוא משבר עולמי שמחריף והולך ותעשיית הבנייה היא הענף המזהם ביותר" אמר ערן לוי בכנס. בנוסף לכך בכנס דנו בין היתר בנושא משבר האקלים העולמי והשפעותיו על ענף הנדל"ן הישראלי. בין המשתתפים בכנס היו שרת התחבורה, מירב מיכאלי, השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, גלית כהן, מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, נציגי פורום האקלים הישראלי, המועצה הישראלית לבנייה ירוקה, מנכ"לים ובכירים מחברות הנדל"ן הבולטות בשוק הישראלי כמו קבוצת עזריאלי ותדהר.
כזכור באוגוסט האחרון החברה דווחה על רכישת קרקע בשטח של 2.5 דונם בסמוך למתחם 1200 המבוקש בהוד השרון. עליה היא מתכננת לבנות כ-40 יח"ד בבניין בן 10 קומות. אלטנוילנד רכשה את הקרקע מבעלים פרטיים תמורת כ-40 מיליון שקל. החברה השלימה לאחרונה רכישת שתי קרקעות נוספות במתחם זה והיא בוחנת בימים אלה מגרשים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה