נדל"ן ותשתיות

רכישה של 40 מיליון שקל בהוד-השרון; זו החברה שתבנה

אלטנוילנד מרחיבה פעילותה בהוד השרון: רכשה קרקע נוספת בסמוך למתחם 1200 להקמת כ-40 יח"ד בבניין בוטיק; הרכישה מצטרפת לשני מגרשים שכבר רכשה החברה במתחם והיא נמצאת במגעים לרכישת מגרשים נוספים

מערכת ice | 
פארק הוד השרון (צילום חגי אגמון-שניר)
חברת אלטנוילנד ממשיכה להרחיב את הפעילות בשוק הנדל"ן בהוד השרון. החברה מדווחת על רכישת קרקע נוספת בשטח של 2.5 דונם בסמוך למתחם 1200 המבוקש בעיר, עליה היא מתכננת לבנות כ-40 יח"ד בבניין בן 10 קומות. מדובר במגרש פינתי גדול, בעל נגישות תחבורתית גבוהה וקרבה לפארק ירוק ורחב ידיים. אלטנוילנד רכשה את הקרקע מבעלים פרטיים תמורת כ-40 מיליון שקל. החברה השלימה לאחרונה רכישת שתי קרקעות נוספות במתחם זה והיא בוחנת בימים אלה מגרשים נוספים.
לדברי ערן לוי, מנכ"ל ובעלים משותף באלטנוילנד, "המגרש שרכשנו הוא הטוב ביותר במתחם, מדובר במגרש גדול ומרווח בפינת שני רחובות, עם נגישות תחבורתית לצירים מרכזיים וליציאה מהעיר. אנו מתכננים לבנות עליו בניין בוטיק בניגוד למגדלים הגבוהים הנבנים באזור. חברת אלטנוילנד מאמינה בפוטנציאל של המתחם ובפוטנציאל של הוד השרון בכלל, ואנו בוחנים כל העת להרחיב אף יותר את האחיזה שלנו בנדל"ן באזור".


ערן לוי, בעלים ומנכ"ל חברת אלטנוילנד (צילום שירעד ניסים)
המגרש הנוכחי מצטרף לרכישות האחרונות של החברה במתחם, שנכלל בתב"ע שאושרה בשנת 2014. אלטנוילנד היא הראשונה שגיבשה תוכנית מפורטת וביקשה היתר בנייה במתחם זה. סך הכל מחזיקה החברה שלושה מגרשים במתחם, בשטח כולל של כ-6.83 דונם, ומתכננת בהם הקמה של ארבעה בנייני בוטיק יוקרתיים הכוללים כ- 121 יחידות דיור, זאת תוך שילוב בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים. 
 
לחברת אלטנוילנד פעילות ענפה בהוד השרון והיא מזוהה מאוד עם העיר. לצד הקרקעות בסמוך למתחם 1200, החברה יוזמת, בונה ומאכלסת שכונות של צמודי קרקע יוקרתיים במערב הוד השרון ובפרט בשכונת רמת הדר. היא מאמצת את קבוצת הכדורסל "מכבי הוד השרון" המשחקת בליגה הלאומית, ותורמת רבות לעיר ולקהילה שבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה