נדל"ן ותשתיות

מדוע אדל לקחה הלוואה בסך 37.7 מיליון דולר?

הזמרת אדל לקחה הלוואה על סך לא פחות מ-37.7 מיליון דולר כדי לרכוש אחוזה מטורפת בבוורלי הילס, אותה מוכר לא אחר מאשר סילבסטר סטאלון תמורת 58 מיליון דולר. הכירו את האחוזה האקסלוסיבית
מערכת ice |  1
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
הזמרת אדל לקחה הלוואה על סך לא פחות מ-37.7 מיליון דולר כדי לרכוש אחוזה מטורפת בבוורלי הילס, אותה מוכר לא אחר מאשר סילבסטר סטאלון תמורת 58 מיליון דולר. הזמרת לקחה את ההלוואה מהבנק הלאומי של סיטי ב-10 בינואר 2022 - יותר מחודש לפני שרכשה את הבית.
אדל בת ה-34 לקחה את ההלוואה מהבנק ל-30 שנה. "הלוואה הבטיח לשלם חוב זה בתשלומים תקופתיים קבועים לשלם את החוב במלואו לא יאוחר מיום 1.3.2052", נכתב בשטר ההלוואה של הבנק. לאדר לא אמורה להיות בעיה כל שהיא להחזיר את ההלוואה, כאשר בשלושת החודשים הקרובים היא עשויה להכניס 48 מיליון דולר מסבב ההופעות שלה.

בינתיים, בחודש מאי, זוכת הגראמי חשפה בפוסט באינסטגרם שהחבר שלה מזה מספר שנים, ריץ' פול, עבר לגור איתה. הבעלים הקודם של האחוזה המטורפת, סילבסטר סטאלון, רכש את הקרקע בשנת 1994 עבור 2.35 מיליון דולר ובנה שם את האחוזה מאפס. 
 
הבית בן שמונה חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה משתרע על פני יותר מ-18,500 רגל רבוע. יש שם בין היתר חדר קולנוע, חדר כושר, חדר סיגרים ובר מותאם אישית. יש גם בריכה, ספא, מוסך עם שמונה מכוניות יוקרה וסטודיו לאומנות. בנוסף, ישנו בית אירוח צמוד בין שתי קומות, מסלול מרוצים ועוד. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל רציתי לרכוש רק שהיה חסר לי רק חצי מליון (ל"ת)
    רננה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור