נדל"ן ותשתיות

מחפשים דירה להשכיר? אלו 10 הערים הזולות ביותר בישראל

מחירי הדיור מרקיעים שחקים, אבל איפה בכל זאת ניתן למצוא דירות במחירים זולים להשכיר? התשובה היא ברורה - בפריפריה. ירוחם הזולה ביותר בישראל, בית שאן ודימונה אחריה. אלו 10 הערים הזולות ביותר בישראל
מערכת ice | 
דירה בהנחה (צילום פלאש 90)
מצב הדיור בישראל הוא הגרוע ביותר שידעה המדינה מאז ומתמיד. המחירים מרקיעים שחקים, בעלי הדירות מנצלים את המצב והשוכרים נותרים חסרי אונים ונאלצים לשלם הון תועפות עבור דירות במרכז הארץ. ב"ישראל היום" בדקו איפה בכל זאת נותרו דירות במחירים "נורמליים" להשכיר והתשובה הברורה היא - בפריפריה.
בבדיקה בדרום ובצפון ניתן לשכור דירות בעלות חודשית שבין 2,000 ל־2,620 שקלים בממוצע. אמנם גם בערים הזולות נרשמה לאחרונה עליית מחירים של עד 15% לעומת השנה שעברה, אבל ללא ספק ההבדלים במחירים משמעותיים.
העיר הזולה בישראל, כך עולה מבדיקה שנערכה דרך אתר "יד 2" היא ירוחם. ניתן לשכור בשטחה דירות בעלות של 2,030 שקלים לחודש. במקום השני ברשימה נמצאת בית שאן, בה תוכלו למצוא דירות במחיר ממוצע של 2,120 שקלים. בדימונה ניתן למצוא דירות במחיר זהה לירוחם - 2,120 שקלים.
 
במקום הרביעי ערד, עם שכ"ד ממוצע של 2,240 שקלים, במקום החמישי - מעלות־תרשיחא, שם גובים 2,430 שקלים בממוצע. מיד אחרי מעלות נמצאת המועצה המקומית חצור הגלילית עם עלות ממוצעת של 2,430 שקלים, ואחריה הערים נוף הגליל, מגדל העמק וטבריה, שבהן מחיר השכירות הממוצע הוא 2,480 שקלים. סוגרת את העשירייה הזולה אופקים, עם שכר דירה ממוצע של 2,620 שקלים בחודש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה