נדל"ן ותשתיות

אחוזת העל בגודל הבית הלבן עומדת למכירה, וזה המחיר

נכס הענק בלוס אנג'לס נבנה על ידי מפיק הטלוויזיה המיתולוגי ארון ספלינג, ומוצע למכירה בסכום של 165 מיליון דולר. בין 123 החדרים תמצאו מסלול באולינג, אולם קולנוע, ומה לא בעצם?
מערכת ice | 
אחוזה (צילום צילום מסך youtube)
חשבתם פעם מה הבית הגדול ביותר שתוכלו לדמיין ומה המחיר שלו? אז הנה מעבר חד מדמיון למציאות. אחוזת הענק של המפיק המנוח ארון ספלינג בלוס אנג'לס, ארה"ב, עומדת למכירה במחיר "צנוע" של 165 מיליון דולר. מדובר בסכום גבוה יותר בשיעור של 25% מהסכום ששולם על אותה אחוזת על לפני כשלוש שנים.
האחוזה היוקרתית נבנתה בשנת 1990 עבור ספלינג, שכזכור חתום בין השאר על הפקות של סדרות הקאלט "המלאכיות של צ'רלי" ו"בוורלי הילס 90210". השטח של האחוזה הוא 19 דונם והמיקום בשכונה היוקרתית הולמבי הילס, לא רחוק מאחוזת פלייבוי הנוצצת.
 
ומה עם פינוקים שגרתיים במתחם שכולל לא פחות מ-123 חדרים? נסו לעקוב: לצד בריכת שחייה ומדשאות ענק, תוכלו למצוא באחוזה גם אולם קולנוע, מסלול באולינג מקצועי, ספרייה ואפילו סלון יופי פרטי. עוד אלמנטים שלא תוכלו לקשר בדרך כלל למושג "בית" הם תקרות גבוהות, נברשות, חדר אוכל שיכול להכיל לא פחות מ-22 סועדים במקביל, גרמי מדרגות ארוכים, חדר שיזוף, חדר טעימות, מרתף יינות וסוויטה צרת ממדים בגודל של כ-700 מ"ר.  
האחוזה כוללת גם מספר מדהים של 14 חדרי שינה ו-27 חדרי רחצה. כאמור, היא נמכר ב-2019 ע"י היורשת הבריטית פטרה אקלסטון, אך לאחר שלא הצליחה לאתר קונים, נאלצה לנגוס משמעותית במחיר ובסופו של דבר סכום המכירה אז עמד על 120 מיליון דולר. כעת רק נותר להמר על זהותו של הקונה המאושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה