נדל"ן ותשתיות

לקראת בלימת מחירים בתל אביב? זה הפרויקט שייבנה בעיר

החברה הממשלתית ״דירה להשכיר״ ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על החברה הזוכה במכרז להקמת פרויקט בשדה דב בתל אביב יפו, שיכלול 324 יח"ד להשכרה ארוכת טווח
מערכת ice |  3
תל אביב-יפו (צילום unsplash)
החברה הממשלתית ״דירה להשכיר״ ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על זכייתה של חברת שיכון ובינוי במכרז להקמת פרויקט בשדה דב בתל אביב יפו, שיכלול 324 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. חברת שיכון ובינוי תשלם על הקרקע כ- 830 מיליון ש״ח, כולל פיתוח.
הפרויקט אותו תקים שיכון ובינוי כולל 324 יח"ד להשכרה ארוכת טווח, לתקופה של 20 שנה, כאשר 50% מהדירות להשכרה במתחם יהיו במחיר מופחת לזכאים. בנוסף, הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-800 מ"ר. גודל המתחם הינו כ-5,200 מ"ר.
פרויקט יציע מגוון דירות מגורים ולפחות מחצית מהדירות יהיו קטנות-בינוניות. זהו הפרויקט החמישי של דירה להשכיר בתל-אביב יפו, והוא מצטרף ללמעלה מ-1,500 יח"ד ברחבי העיר, הנמצאות בשלבי קידום שונים.   תוכנית שכונת 'אשכול' ב'שדה דב' בתל-אביב יפו תכלול שכונת מגורים חדשה הכוללת 4,844 יח"ד בבניה עירונית מעורבת שימושים. התוכנית ממשיכה את מגמתה של תוכנית המתאר להגברת האיכויות העירוניות בצפון העיר תל אביב יפו וליצירת קישוריות חזקה בין השכונה והרובע לסביבתם, והיא מטמיעה עקרונות של עירוב שימושים לאורך שלד רחובות ושטחים ציבוריים פתוחים, היוצר רצף עירוני בין שכונות קיימות, שכונות חדשות וחוף הים.
 
ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי: "תכנית שדה דב היא אחת התוכניות המשמעותיות ביותר המקודמות כיום בעיר ובמטרופולין. עיקר חשיבותה הוא בתקדים שהיא יוצרת - אלפי יחידות דיור בר השגה על קרקע עירונית ודיור להשכרה ארוכת טווח על קרקע מדינה. עם זאת, לנוכח עליית מחירי הדיור במדינה בכלל ובתל אביב-יפו בפרט, יש צורך שהמדינה תעלה את אחוז ההנחה לזכאים בדיור להשכרה ובכך תאפשר פתרונות מגורים אמיתיים לכלל האוכלוסיות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד בדיחה ויריקה בעין המציאות
    רונאל 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד לאן המדינה הולכת כדי לעזור להוריד מחירים במקום לקחת החלטה ולהחליט שיקומו 5000 דירות קטנות להשכרה מצהירים על כמות שהיא יותר בדיחה לא מצחיקה זה הלחץ של הקבלנים שרוצים להתעשר ומהר זו השחיתות גם של המינהל וגם של העיריה
    סגור
  • 2.
    החולדה
    אחד שיודע 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו את דברי החולדה בערבון מוגבל . עוד ימים יגיעו וכל הנוכלים ימוגרו .
    סגור
  • 1.
    לשמאלנים בזויים בלבד (ל"ת)
    ניר 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור