TOP 5

הערים היקרות ביותר בעולם: באיזה מקום תל אביב?

סינגפור, פריז או דווקא תל אביב? דירוג הערים היקרות ביותר בעולם: איפה יהיה לכם הכי יקר לגור ולמה המחירים כל כך גבוהים?
מערכת ice | 
תל אביב (צילום פלאש 90/ מנחם לדרמן)
1. תל אביב, ישראל
כן כן, תל אביב שלנו היא כיום העיר היקרה ביותר בעולם למגורים, כך עולה מדו"ח דו-שנתי של מגזין אקונומיסט. העיר הישראלית הגיעה בראש מדד יוקר המחיה העולמי של ה-EIU לדצמבר 2021 לראשונה אי פעם. ה-EIU אמר כי תל אביב עלתה בדירוג בעיקר בגלל שהמטבע הישראלי, השקל, זינק והתחזק מול הדולר על ידי מבצע החיסונים המוצלח של ישראל נגד הקורונה. כעשירית מהסחורות עלו בעלות בתל אביב, במחקר האחרון של EIU, שבחן את המחירים של למעלה מ-200 מוצרים ושירותים ב-173 ערים.
2. פריז, צרפת
בירת התרבות והאופנה הצרפתית, שמקבלת בברכה מספר עצום של תיירים מדי שנה, היא לא רק אחת הערים הרומנטיות בעולם אלא גם אחת היקרות שבהן. זהו יעד הנופש התיירותי היקר ביותר בעולם. אין תחליף כנראה לבתי הקפה, השוקולדים, היינות, המאפים וכמובן למגדל אייפל היפהפה בלילה. זוהי העיר הטובה ביותר לירח דבש אך היקרה ביותר. הטירות המלכותיות, הקתדרלות המפוארות והארכיטקטורה המרשימה בעיר הופכים אותה לשווה בהחלט
3. סינגפור
הדבר הבולט בסינגפור הוא מחיר התחבורה בעיר הזו. אם אתה רוצה לקנות ולהשתמש ברכב, אז אתה צריך לחסוך סכום עצום עבורו. ממשלת סינגפור מנהלת בקפידה את כמות המכוניות הנמצאות על הכביש. מלבד זאת, בגדים ואפילו מצרכים בסיסיים נקנים שם במחירים גבוהים יותר מהרגיל. זוהי עיר מפותחת ביותר עם תרבות אוכל שוקקת, ובאים אליה בעיקר אנשי עסקים ועשירים אחרים.
 
4. ציריך, שוויץ
ציריך מכונה רבות כעיר היקרה ביותר באירופה. ובכלל, שוויץ כולה ידועה בהיותה יקרה. עם זאת, בהתבסס על הרגלי ההוצאות והנוחות, עדיין אפשר למצוא שם ביקורים ביעדים זולים יותר. מה שיקר בעיקר הן עלות התחבורה. כדי לחסוך כסף בטיול בעיר הזו, תוכלו יכול לבחור ללון בדירה ולא במלון, ולקנות בסופרמרקטים במקום ללכת למסעדות.
5. הונג קונג, סין
הונג קונג ידועה כיקרה מאוד למגורים. ומי שנוהג להגיע לשם הם אנשי עסקים ומיליארדרים. יש שם נופים וחופים מדהימים, והעלויות קופצות כשרוצים לאכול מאכלים לא-מקומיים, להתארח במלון יוקרתי או לשבת ולשתות.
Upasana Dutt, ראש יוקר המחיה העולמי ב-EIU, אמר כי המחירים צפויים לעלות עוד בערים רבות במהלך השנה הקרובה, ככל שהשכר גדל.
"עם זאת, אנחנו גם מצפים מהבנקים המרכזיים להעלות את הריבית, בזהירות, כדי לבלום את האינפלציה", אמרה, והוסיפה כי עליות המחירים הללו צריכות להתחיל להתמתן מהרמות הנוכחיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה