נדל"ן ותשתיות

אלמוגים רכשה מפטריק דרהי קרקע בנווה צדק בסכום מטורף

אלמוגים תקים חברה משותפת עם חברה פרטית להקמת מתחם בן 26 יחידות דיור בשכונת נווה צדק האטרקטיבית; על הקרקע בנויים כיום 2 מבנים לשימור; בעלת הקרקע כבר חתמה על הסכם למכירת הפרויקט, שנמצא בבית המשפט
ניצן כהן |  3
פטריק דרהי (צילום משה שי פלאש 90)
חברת אלמוגים רכשה יחד עם חברה פרטית נוספת קרקע ברחוב הרב קוק בשכונת נווה צדק האטרקטיבית מאיש העסקים פטריק דרהי בסכום מדהים של 200 מיליון שקל. אלמוגים תחזיק ב-40% מחברת הפרויקט ו-50% מזכויות ההצבעה וביתר המניות, קרי 60% מההון ו-50% מזכויות ההצבעה תחזיק השותפה.
על הקרקע בנויים היום שני מבנים שהוכרזו כמבנים לשימור אבל החברה מתעתדת להקים עליו 5 מבנים בני 26 יחידות דיור בשטח כולל של 4,100 מ"ר ועוד שטח מסחרי שישתרע על פני 740 מ"ר.
באלמוגים אומרים היו כי הפרויקט אמור להיות פרויקט יוקרה בהתאם לצביון המתהווה של שכונת נווה צדק והכוונה היא לסיים את הבניה אי שם בשנת 2024.
יש לציין כי סוגיית הבעלות על הקרקע מצויה במחלוקת ונמצאת בבית המשפט כשחלק מהסעדים שנדרשו על ידי התובעים נמחקו או הושגה פשרה עליהם, מה שלטענת אלמוגים מפחית את הסיכון שבית המשפט יקבע כי בעלי הקרקע אינם הבעלים או שיש מגבלה על העברת הבעלות על הקרקע.
חברת אלמוגים נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של כ-270 מיליון שקל כך שרכישת הקרקע בנווה צדק, אם תצא לפועל בסופו של יום, תהיה עסקה בשווי של קצת פחות משליש משוויה הכולל של החברה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרב קוק זה לא נווה צדק
    הראל 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שטעיתם ברחוב או שטעיתם בשכונה
    סגור
  • 1.
    הרב קוק זה כרם התימנים, די רחוק מנווה צדק (ל"ת)
    רון 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סמנטיקה
    הראל 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכוונה כנראה למתחם הרב קוק. בחלק הדרום מערבי של נווה צדק
    סגור