נדל"ן ותשתיות

פרויקט תמ"א 38 נוסף בת"א: מה יהיה טווח המחירים?

התקבל היתר בנייה לפרויקט של לוינשטין ברחוב אנטיגונוס 11-13 בתל אביב, שבמסגרתו יכלול הריסה של שני מבנים ישנים ובניית שני בנייני בוטיק חדשים בני 8 קומות ו-44 יחידות
כפיר אדר | 
פרויקט אנטיגונוס בתל אביב (צילום קבוצת לוינשטין)
קבוצת לוינשטין מדווחת על קבלת היתר בנייה לפרויקט התחדשות עירונית שהיא מקדמת ברחוב אנטיגונוס 11-13 תל אביב. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש הכולל הריסת שני מבנים ישנים עם 26 יח"ד ובנייה של שני בניינים חדשים בני 8 קומות ו-44 יחידות.
קבוצת לוינשטין היא גם היזם של הפרויקט וגם הקבלן המבצע, החברה צפויה להתחיל בהריסה ובבנייה במהלך הרבעון השלישי 2021, והצפי לסיום הבנייה ואכלוס הפרויקט  הינו במהלך הרבעון השני 2023.
הדיירים הקיימים יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה של 15% לגודל הדירה וחניה. קבוצת לוינשטין מציעה למכירה בשוק החופשי 18 דירות חדשות בנות 4 ,3 ,2 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים. אדריכל הפרויקט הוא משרד מילבאואר אדריכלים.
מחירי הדירות בפרויקט: החל מ-3.8 מיליון שקלים לדירות 2 חדרים בשטח של כ 65 מ"ר , החל מ-4.6 מיליון שקלים לדירות 3 חדרים בשטח של כ 73.5.מ"ר + מרפסת. בשטח של 14 מ"ר, החל מ-5.1 מיליון שקלים לדירות 4 חדרים בשטח כ-92 מ"ר + מרפסת בשטח של 13 מ"ר. מחירי הדירות באזור זינקו ב-134% בעשור האחרון מ-2.019 מיליון שקל בממוצע בשנת 2010 ל-4.718 מיליון שקל בממוצע כיום.
הפרויקט ממוקם בצפון הישן של תל אביב, בסמוך לכיכר מילאנו ומוקדי הבילוי והפנאי המובילים של העיר - פארק הירקון ונחל הירקון, גן לואי מרשל, גן העצמאות, מתחם בזל הכולל בתי קפה, מאפיות, מסעדות וחנויות עיצוב ייחודיות, ומרחק קצר מנמל תל-אביב. בקרבה לפרויקט שלושה בתי ספר יסודיים, שני בתי ספר תיכון ויותר מ-20 גני ילדים הנמצאים בשכונה השקטה. בסמוך לשכונה נבנות תחנות של הקו הירוק והקו הסגול של הרכבת הקלה שצפויים לפעול בשנת 2026.
לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות קבוצת לוינשטין: "אנו שמחים על קבלת היתר הבנייה לפרויקט אנטיגונוס, מדובר בפרויקט בוטיק יוקרתי ואיכותי בלב אזור הביקוש, המשלב את כל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע. המיקום האידאלי מאפשר לדיירי הפרויקט ליהנות מכל המקומות הקסומים של העיר בהם יוכלו להעביר את שעות הפנאי עם הילדים, המשפחה והחברים. איכות הבנייה בפרויקט תהיה גבוהה מאוד ואנו עדים כבר עכשיו לביקושים גבוהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה