נדל"ן ותשתיות

חברת אורון נדל"ן זכתה במכרז נוסף בבאר שבע

זמן קצר אחרי הזכייה שלה במכרז בשכונת הסיגליות בעיר הדרומית, היא זכתה במכרז נוסף לבניית 76 יח"ד חדשות באותה השכונה. תמורת הקרקע והפיתוח במכרז האחרון שבו זכתה בימים האחרונים, תשלם החברה כ-19.6 מיליון שקל
כפיר אדר | 
דירה באר שבע (צילום שניר איזביצקי)
חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, המתמחה בבנייה יזמית למגורים והתחדשות עירונית ברחבי הארץ מדווחת היום (שני) על זכייה נוספת במכרז של רמ"י לבניית 76 יחידות דיור בשכונת סיגליות בבאר שבע.
מדובר בזכייה שנייה של החברה לשנה זו בבאר שבע, לאחר שבחודש ינואר האחרון זכתה החברה במכרז דומה באותה השכונה, הכולל גם הוא הקמת 76 יח"ד חדשות, על שטח של כ-4,510 מ"ר שיכלול בנייה רוויה וחניה תת קרקעית.
כאמור, כעת מציינת החברה זכייה נוספת במכרז של רמ"י, להקמת 76 יח"ד חדשות באותה השכונה, הפעם- על שטח המשתרע על פני 4,300 מ"ר, שתמורתו תשלם חברת אורון נדל"ן לרמ"י 19.6 מיליון שקל, הכוללים את ערך הקרקע (3.8 מיליון שקל) והפיתוח (15.8 מיליון שקל). הפרויקט החדש צפוי להיות משווק לשוק החופשי בלבד, ועל פי הערכות החברה בנייתו של הפרויקט צפויה להתחיל במהלך 2022.
חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, הפכה בשנים האחרונות למשמעותית במיוחד בנוף הבאר שבעי, עם הקמתם של פרויקטים שונים בעיר, ביניהם גם פרויקט concept4u, הכולל 284 יחד' בשכונת סיגליות, אותו החברה מאכלסת בימים אלה. בשנה האחרונה, שיווקה החברה בעיר כ-330 יח"ד בשני פרויקטים שונים, והפכה למותג של איכות ומקצועיות.
מריו קופל, מנכ"ל אורון נדל"ן מסר: "אנו רואים בבאר שבע הזדמנות נדל"נית מצוינת, והדבר בא לידי ביטוי בכל אחד מהפרויקטים שאנו מקדמים בעיר. החברה בנתה בעשור האחרון מאות יחידות בב"ש והזכייה החדשה בפרויקט היא המשך של מגמה אסטרטגית של החברה להמשיך ולבנות בעיר ב"ש גם בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה