נדל"ן ותשתיות

חדרה מתחדשת: ענב ואפריקה ישראל משיקות פרויקט ענק

לראשונה בישראל: שיתוף פעולה בין ענב נדל"ן לאפריקה ישראל, ישלב קרקעות פרטיות ויגדיל את פרויקט ההתחדשות העירונית בחדרה, שיתוף פעולה זה יוסיף מעל ל-3,000 יחידות דיור ויבנה קהילה מודרנית וחדשנית

מערכת ice | 
נדלן בישראל-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
ענב נדל"ן יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם אפריקה ישראל, בתוכנית חדשה שמטרתה להרחיב את פרויקט פינוי-בינוי במתחם ברנדס שבשכונת שיכון עובדים בחדרה. במסגרת שיתוף הפעולה, ייכלל גם מתחם 28 הסמוך, המהווה קרקע פרטית בגודל משמעותי. המהלך נועד לקדם את תוכנית ההתחדשות העירונית באמצעות קרקע משלימה, ללא תלות ברשות הממשלתית למקרקעי ישראל (רמ"י), וליצור סינרגיה בין הגורמים המעורבים כדי להבטיח יתרון למתחם כולו.
מתחם 28, הנמצא בבעלות פרטית, מהווה חלק מרכזי מהפרויקט. אפריקה ישראל מגורים כבר התקשרה עם כ-25% מבעלי הזכויות במתחם וממשיכה להרחיב את אחיזתה בקרקע. התוכנית מתקדמת בתיאום עם אגף ההנדסה בעיריית חדרה והמינהלת להתחדשות עירונית בחברה הכלכלית חדרה. משרד עו"ד ש.רוזנווסר ושות', המתמחה בעסקאות מקרקעין מרובות בעלים, מלווה את הפרויקט.
התוכנית החדשנית מתמקדת באיחוד האינטרסים של הדיירים בפרויקט פינוי-בינוי עם בעלי הקרקעות הפרטיות במתחם 28. היא משתרעת על שטח של כ-250 דונם וכוללת מעל ל-3,000 יחידות דיור נוספות, מעבר ליחידות המתוכננות בפרויקט ברנדס. השילוב בין הקרקעות הפרטיות למתחם ברנדס יאפשר הוספת יחידות דיור רבות, יצירת קהילה מודרנית וחדשנית, שיפור התשתיות ותמיכה בצמיחה העירונית של חדרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה