נדל"ן ותשתיות

מהפכת נדל"ן במרכז הארץ: הבניינים משנות השישים יהפכו למגדלים

החלה הקמת פרויקט השקד בקרית אונו: ענב ואשדר מקבוצת אשטרום הרסו 104 דירות ישנות ויקימו במקומן 306 דירות חדשות. נציגת הדיירים: "זה שנים שאנחנו מחכים שיהפכו את שכונת הרכבת הישנה שלנו למודרנית וכעת הגענו לרגע המיוחל. במהלך המלחמה חווינו אזעקות וטילים עפו לנו מעל הראש והצורך בממ״ד לעולם לא היה גדול יותר עבורנו"
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
החברות ענב ואשדר מקבוצת אשטרום, הרסו בתחילת השבוע  104 דירות ישנות בארבעה בנייני מגורים אשר נבנו בשנות השישים של המאה הקודמת במתחם השקד בקריית אונו. במקומן יוקמו 306 דירות חדשות בשני מגדלים בני 17 ו-24 קומות, במסגרת תכנית פינוי בינוי. 195 מהדירות יוקמו במתחם המרכזי ו-110 דירות נוספות ייבנו על קרקע משלימה בשכונת הפרדס בעיר. אכלוס הבניינים ברחבת השקד צפוי להיות במהלך שנת 2028 והבנק המלווה של הפרויקט הוא בנק הפועלים.
בין הדירות שיוצעו למכירה בפרויקט, דירות 3, 4, מיני פנטהאוזים 5, 6 חדרים עם מרפסות גדולות, דופלקסים, דופלקס גן ופנטהאוזים. מתחם השקד ממוקם בקריית אונו הוותיקה, בחלקה הצפון מערבי של קריית אונו, בקרבה לכביש 471  שמאפשר נגישות טובה לכביש 6 ולכביש 4.  

(צילום הדמיה: viewpoint)
סיון לובל נציגת הדיירים מסרה: "בתור נציגת הדיירים אני אומרת בשם כולם שאנו מאושרים שהפרויקט סוף סוף יוצא לפועל. זה שנים רבות שאנו מחכים שיהפכו את שכונת הרכבת הישנה שלנו, שכונה שנבנתה לפני 50 שנה למודרנית, בטוחה ומתקדמת וכעת הגענו לרגע המיוחל. אנו נמצאים בתקופת מלחמה, תקופה בה היו אזעקות וטילים עפו לנו מעל הראש והצורך בממ״ד לעולם לא היה גדול יותר עבורנו. כעת עם תחילת העבודות אנו מתרגשים שבעוד שנים ספורות נוכל להיכנס לדירה חדשה ובטוחה יותר. התהליך היה ארוך וקשה אבל החברות ענב נדל״ן ואשדר נתנו לנו את הביטחון שהם עושים הכל על מנת שהפרויקט ייצא לפועל ואכן לעמוד מול הטרקטורים שהורסים את ביתנו הישנים היה רגע של סגירת מעגל עבורנו".
אפי כץ מנכ"ל ובעלים של ענב מסר: "קבוצת ענב ממשיכה להוביל את תנופת ההתחדשות העירונית בקרית אונו. ענב מקדמת יחד עם חברת אשדר את פרויקט השקד ונרגשת לבשר על הריסת המבנים הישנים כצעד ראשון לקראת הקמת שני מגדלים, אשר יספקו חוויית מגורים יוקרתית בסביבה עירונית ייחודית בלב קרית אונו הוותיקה. אנו מודים לראש העיר ולגורמים המקצועיים בעירייה, ובמיוחד לדיירי הפרויקט על האמון והשותפות ארוכת השנים ועל בחירתם בקבוצת ענב כשותפה לתהליך ההתחדשות".

(צילום הדמיה: viewpoint)
עדית פרידמן, סמנכ"לית שיווק ומכירות באשדר מקבוצת אשטרום: "קריית אונו מושכת אליה ביקושים מצד משפחות צעירות ומשפרי דיור מכל רחבי הארץ. מדובר בפרויקט מגורים ייחודי שמאפשר מגורים בדירות בסטנדרט גבוה ובסביבה עירונית ייחודית. ההתפתחות של העיר בשנים האחרונות, מאפשרת לנו להציע דירות במחירים אטרקטיביים במרכז הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה