נדל"ן ותשתיות

פנטהאוז ב-2 מיליון שקל בלבד: זו העסקה המפתיעה של השבוע בישראל

עסקת נדל"ן מפתיעה במיוחד באלפי מנשה: מיני פנטהאוז ביישוב  נמכר ב-2 מיליון שקל. לפנטהאוז יש שתי כניסות, יש בו 4 חדרים, חצר מטופחת, 2 מרפסות עם נוף עוצר נשימה, מזגן מיני מרכזי, מחסן ועוד
מערכת ice |  1
נדל"ן בארץ (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
מיני פנטהאוז ביישוב אלפי מנשה שנדרש לו שיפוץ, נמכר ב-2 מיליון שקל. לפנטהאוז יש שתי כניסות, יש בו 4 חדרים, חצר מטופחת, 2 מרפסות עם נוף עוצר נשימה, מזגן מיני מרכזי ומחסן.
אגב, בפנטהאוז אין ממ"ד, שטחו 120 מ"ר ושטח החצר 50 מ"ר. את הקונים ואת המוכרים ייצג זיו פלד מסוכנות ריל קפיטל. הקונים הם זוג בשנות ה-40 מאלפי מנשה והמוכרת היא אישה מבוגרת שלא גרה בדירה, אשר הייתה מושכרת. המיני פנטהאוז דורש שיפוץ לפני כניסת הדיירים.
כזכור, לאחרונה הודיעה ריל קפיטל כי בית פרטי במערבית ברחוב סיני ברמת השרון, נמכר ב-5.9 מיליון שקל. שטחו של הבית, ששווק בבלעדיות על ידי מירי אורון ואייל ליבוביץ מסוכנות ריל קפיטל, הוא 186 מ"ר על מגרש של כ-240 מ"ר. בבית יש 4 חדרי שינה, חלל אירוח מרווח וחנייה. המוכרים הם היורשים ולבית דרוש שיפוץ כללי שמוערך בכ-2 מיליון שקל.
מיני  פנטהאוז ביישוב אלפי מנשה (צילום: ריל קפיטל)
מיני  פנטהאוז ביישוב אלפי מנשה (צילום: ריל קפיטל)
בעקבות מלחמה "חרבות ברזל", הריבית הגבוהה והאינפלציה הגבוהה בישראל, שוק הנדל"ן החל להתקרר מעט בחודשים האחרונים, ולפיכך אנו רואים עסקאות מפתיעות מאוד ברחבי ישראל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עניין של מחיר!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק 2 מיליון שקל.ממש כסף קטן,כמו ללכת למכולת!!!!
    סגור