נדל"ן ותשתיות

גיוסים של 11.6 מיליון דולר: קרן ההשקעות בנדל"ן לנשים בלבד חוגגת

קהילת הנשים, נדלנ"שי, חלוצת מנטורינג בתחום הנדל"ן, מכריזה על גיוס מוצלח במהלכו השיגה סכום כולל של 11.6 מיליון דולר להשקעה בנכנסים בארה"ב. צמד המנכ"ליות: "פיתחנו מתווה שמסייע לנשים בארץ לייצר הכנסה נוספת ויציבות כלכלית"
מערכת ice | 
שרון מוזס ביטון ודליה מזעקי מוזס (צילום יחצ)
נדל"נשי, גייסה מעל 11.6 מיליון דולר לרכישת נכסים בארה"ב וחתמה על חוזים ארוכי טווח עם ממשל האמריקאי לטובת 21,000 משקיעות הקהילה. המודל שאימצה קהילת נדל''נשי בחודשים האחרונים, במסגרתו רכשו יחד נכסים, בהשקעה אישית בסך 75,000 דולר בממוצע, מאפשר להן ליהנות מפיזור וגיוון ההשקעה על פני מספר רב של נכסים ולייצר הכנסה שוטפת ויציבה חודשית קצבתית ובסוף המסלול הונית.
הנכסים שנרכשים מושכרים באמצעות הסכמים עם הממשל הפדרלי, לתושבי ארה"ב, שמשכירים את הנכס בסבסוד הממשלה שמאפשרת מנגנון ביטחון למשקיעות, בכך שגוף פיננסי אמיד וחזק מסבסד את השכירות. 
לדברי דליה מזעקי מוזס "חיפשנו פתרון שיאפשר לנשים רבות להתמודד עם יוקר המחיה בישראל באמצעות ייצור מקורות הכנסה נוספים שאינם תלויים בעבודה. חיברנו בין הניסיון העסקי שלנו לגישה האישית לנשים בקהילת המשקיעות של נדל''נשי ופיתחנו מתווה שמסייע לנשים בארץ לייצר הכנסה נוספת ויציבות כלכלית בתזרים המשפחתי שלהן בתקופה כל כך מאתגרת של אי ודאות ועליות מחירים. ארה''ב, הכלכלה היציבה בעולם (שאינה נוטה להשפעה ממלחמות) מזמנת עסקאות בטוחות וקהילתיות-משותפות במספר מודלים ואנחנו מלוות ומנחות על מנת שכל אחת תצטרף לתכנית ההשקעות הפאסיבית המתאימה לה מבחינת תקציב ותהליך ועונה על ציפיותיה".
נדל''נשי היא קהילת נשים, חלוצה בתחום המנטורינג בתחום הנדל"ן, שמטרתה לעודד וללוות נשים בהשקעות בנדל''ן. החברה שמפעילה את הקהילה נוסדה ב-2017 על ידי דליה מזעקי מוזס ושרון מוזס ביטון, יזמיות שבחרו להנגיש את תחום הפיננסים, הכלכלה והנדל"ן לנשים.
"בשנים האחרונות התפתחה מגמה בתחום ההשקעות לפיה נשים מבקשות ללמוד באילו אפיקים להשקיע. אחד מהתחומים המורכבים אך המניבים הוא הנדל''ן והביקוש למתודה וכלים שיסייעו בהבנה ובקבלת החלטות מושכלות, שיבטיחו עתיד כלכלי – הלך וגדל. ייצרנו מרחב נשי מאפשר, בטוח ומקצועי שבו נשים מתוודעות לעולם הנדל''ן ורוכשות כלים להשקעה בתחום, לפי צורך וסטטוס אישי וכלכלי. הידע, הליווי, והביצוע בפועל מאפשרים לכל אחת להתפתח ולהתקדם לחיים ברווחה, יציבות, נוחות ושפע רבים יותר!", אומרות מזעקי מוזס וביטון מוזס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה