השוק

בהיקף של מיליוני דולרים: הוקמה קרן השקעות נדל"ן לנשים בלבד

לראשונה הוקמה קרן השקעות נדל"ן לנשים בלבד בארה"ב. היוזמת של הקרן היא קהילת נדל"נשי והמנכ"ליות מסרו: "קרן נדל''ן בארה''ב עונה על הצורך לרווח תקופתי מידי, שייצור הכנסה שוטפת כל חודש למשקיעה ויסייע בהתמודדות עם יוקר המחיה בישראל"
מערכת ice |  5
שרון מוזס ביטון ודליה מזעקי מוזס (צילום יחצ)
קהילת נדל"נשי משיקה קרן השקעות נדל"ן מניב לנשים בלבד בארה"ב - הקיף של מיליוני דולרים. הקרן החדשה עונה על הצורך והביקוש לחלופות נוספות להשקעה, גם לאלו שאין בידן סכומים גדולים להשקעה ולאלו שמחפשות אפיקי חסכון או הכנסה שוטפת נוספת.
על פי הודעת החברה, דרך קרן ההשקעות VMWOMAN ניתן להשקיע 100 אלף דולר (360 אלף שקל לפי שער של 3.6 שקל לדולר) ובכך לקחת חלק ברווחים. בתום התקופה היזמיות חולקות עם המשקיעות את הרווחים מהפרויקט, נוסף להכנסה שוטפת שהתקבלה מדי רבעון במהלך השנים הללו. 
הקרן תהיה מנוהלת על ידי דליה מזעקי מוזס ושרון ביטון מוזס (מנכ"ליות שותפות בקהילה). למנכ"ליות ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. נזכיר כי הקהילה היא חלוצה בתחום המנטורינג בעולם הנדל"ן, ומטרתה לעודד וללוות נשים בהשקעות נדל"ן.
דליה מזעקי מוזס, מנכ"לית-שותפה בנדל"נשי, מסרה: "אין ספק שמודל קרן נדל''ן בארה''ב עונה על הצורך לרווח תקופתי מידי, שייצור הכנסה שוטפת כל חודש למשקיעה ויסייע בהתמודדות עם יוקר המחיה בישראל ועם הצורך בוודאות כלכלית בסיכון נדל״ני נמוך. בסביבת הריבית הגבוהה כיום בישראל לא ניתן לייצר הכנסה שוטפת מהשקעה בדירה וזו תניב בעיקר רווח הוני עם עליית מחיר הדירה".
שרון מוזס ביטון, מנכ''לית-שותפה נדל''נשי, הוסיפה: "אנו קשובות לצרכים המשתנים של השוק וממשיכות לפתח מודלים שנותנים מענה לצרכים המשתנים של נשים במציאות הכלכלית החדשה, קרן ההשקעות היא הזדמנות למשקיעות חדשות ומנוסות לקחת חלק בהשקעה קולקטיבית ייחודית לקהילה המשלבת בתוכה פיזור וגיוון נכסים המגביר באופן משמעותי את איכויות ההשקעה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ככה נראית גזענות והחפצת נשים (ל"ת)
    דויד - הצבר 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איך זה חוקי? (ל"ת)
    ניסים ערסקילה 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מעניין מאיפה הכסף? בטח נותנות שירות אישי (ל"ת)
    מעניין 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נשים חלשות ומחלישות !!!!
    שוביניזם ! 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם היה רק לגברים כל הארגונים כבר היו על הגדרות !!! אבל הנה באו להן חבורת נשים ועשו רק לנשים וכל העולם בסבבה ! ואם היינו עושים קרן רק ליהודים ??? איך זה היה נראה ???? בקיצור זאת קרן גימיק ....ולפי השם משפחה אנחנו מתארים לעצמנו מאיפה זה בא הרדידות הזו
    סגור
  • 1.
    יפה, אם נפתח משהו רק לגברים
    סווינגר 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיד יקפצו להן עם תלונות על "מיזוגניות", וגבריות "רעילה". כל התכניות "לנדים בלבד", זה הכי "הגמל לא רואה את דבשתו". הפכנו את העולם למסריח, אולטרה צבוע.
    סגור