דיגיטל וטק

חברת ווינט הישראלית הודיעה על גיוס בסך 35 מיליון דולר

המערכת שפיתחה החברה מיישמת טכנולוגיית בינה מלאכותית למניעת דליפות, נזקי מים ובזבוז מים בבניינים, ע"י איתור אנומליות עוד לפני שהן מספיקות לגרום נזק למבנה, גיוס זה יאפשר לחברה להאיץ את צמיחתה ולהרחיב את הפעילות בישראל, ארה"ב ואירופה
מערכת ice | 
תעריפי המים (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)

חברת ווינט הודיעה על השלמת סבב גיוס נוסף בסך של 35 מיליון דולר. את סבב גיוס זה הובילו קרן ההשקעות אינבן קפיטל, קרן אירופית מובילה להשקעות באקלים-טק יחד עם Insight Partners אחת מקרנות הון הסיכון המובילות בישראל אשר הובילה את סבב B בחברה. עוד השתתפו בסבב הגיוס Tarunga Ventures, קרן גלובלית המשקיעה בטכנולוגיות לעולם הנדל"ן ומשקיעים נוספים. הפתרונות הטכנולוגים של ווינט מסייעים לחברות לצמצם את בזבוזי המים ופליטות הפחמן באתר בנייה, מבני עסקים וסחר ובנייני מגורים המוערכים בעשרות מיליוני דולרים בשנה.

המערכת שפיתחה החברה קוראת את נתוני זרימת המים בזמן אמת ומיישמת אלגוריתמים של בינה מלאכותית אשר לומדים את מאפייני זרימת המים באותו מקום ומזהים באופן מיידי כל חריגות ואנומליה בזרימה. לחברה לקוחות רבים בישראל בהם: מכון וייצמן, חברות הביטוח, בנק דיסקונט, תדהר, עזריאלי ועוד. בנוסף היא מייצגת חברות רבות בעולם כמו: מייקרוסופט, פפסיקו ואמפייר סטייט בילדינג.
סבב הגיוס יאפשר לווינט להרחיב את הפעילות באירופה, ישראל וארה"ב ולהאיץ את קידום טכנולוגיית הפתרונות מבוססי בינה מלאכותית ואת האלגוריתמיקה שפיתחה החברה, החברה מעסיקה כ-110 עובדים ברחבי העולם ומשרדיה בישראל ממוקמים בראש העין.

 


אלון גבע מנכ"ל ווינט מסר: "שמחים להשלים את סבב הגיוס בתקופה בה המחסור במים ושינויי האקלים הופכים לאתגרים הגדולים ביותר העומדים כיום בפני האנושות, כאשר עלויות נזקי דליפת מים בבניינים מגיעות לרמות שאינן מקובלות על מבטחים, בעלי מבנים, יזמים וקבלנים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה