נדל"ן ותשתיות

מכירות במיליארד שקל: היכן יוקמו שלושה מגדלים של עד 34 קומות?

חברת מצלאוי נבחרה פה אחד לביצוע הפרויקט על ידי נציגות בעלי הדירות בבניין, במתחם בין הרחובות יוספטל, ברנר והפטמן בבת ים. במסגרת הפרויקט יפונו 154 יח"ד ב-4 בנייני רכבת בני 4-7 קומות, ויבנו במקומן 440 יח"ד. היו"ר והבעלים: "נמצאים בקשר הדוק עם העירייה לצורך בחינת וקידום התכנון המוצע"
מערכת ice | 
סמי מצלאוי (צילום shutterstock, יחצ)
חברת מצלאוי, זכתה במכרז יזמים לבצע פרויקט פינוי בינוי נוסף בבת ים. הפרויקט יבוצע במתחם בין הרחובות יוספטל, ברנר והפטמן. במסגרת הפרויקט יפונו 154 יח"ד ב-4 בנייני רכבת בני 4-7 קומות, ויבנו במקומן 440 יח"ד בשלושה מגדלים בגובה של עד 34 קומות. היקף המכירות הצפוי בפרויקט הינו מעל מיליארד שקלים.
החברה נבחרה פה אחד לביצוע הפרויקט על ידי נציגות בעלי הדירות בבניין, אשר בחנו את כלל ההצעות על פי פרמטרים שנקבעו מראש לטובת ביצוע הפרויקט והגיעו למסקנה שהצעת חברת מצלאוי הינה ההצעה הזוכה. פרויקט זה מצטרף למספר פרויקטים נוספים של החברה בבת ים -רובע איילון, רוטשילד, סמטת הורדים, משה סנה ועוד- אשר נמצאים בשלבים שונים.  זוהי הזכייה החמישית במכרז יזמים בהם זכתה החברה בלב גוש דן בערים רמת השרון, רמת גן ובת ים, מתחילת השנה.
לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבנין, "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו, ופועלים כעת לגיבוש התכנון המפורט ונוסח ההסכם הסופי שיובא לאישור בעלי הדירות. במקביל אנו נמצאים בקשר הדוק עם העירייה לצורך בחינת וקידום התכנון המוצע, באופן שישרת בצורה אופטימלית את הצרכים של כלל הצדדים".
"אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום בבת ים. חברת מצלאוי מטביעה את חותמה בבת ים ומבצעת 10 פרוייקטים בעיר אשר ישנו את פניה לטובת התושבים, כפי שעשתה בקרית אונו ויהוד. הזכייה תואמת את אסטרטגיית החברה להתמקד בפרויקטים של התחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש בגוש דן".
הפרויקט מתוכנן על ידי משרד שיקא אדריכלים. בעלי הדירות יוצגו על ידי עו"ד רווית גולדפרב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה