משפט

הרוחצים נדהמו: זה מה שקרה לעסק בחוף בבת ים

המשטרה הוציאה צו מנהלי נגד מקום לממכר מזון ואלכוהול שפעל באזור הים. הבעלים התעלם מההוראה והמשיך לפעול. בעקבות כך נאלצו במשטרה ובעירייה לנקוט בצעדים דרסטיים. צפו בתמונות מהזירה
מערכת ice | 
עסקים סגורים (צילום shutterstock)
לא מעט עסקים אוהבים את הקרבה לחוף הים. כעת, נראה כי בעל עסק אחד אוהב את המיקום עד כדי כך שהוא היה מוכן לעבור על החוק. משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) על כך שהוציאה צו סגירה כנגד עסק שפעל באזור חוף הים בעיר בת ים. על-פי הודעה שפורסמה לתקשורת העסק נפתח בחוף בת ים ועסק בממכר מזון ואלכוהול. 
ככל הנראה, העסק פעל ללא רישיון עסק ואף לא הגיש אף בקשה לקבלת רישיון שכזה. המשטרה הוציאה כנגד העסק צו מנהלי. אך למרות קבלת הצו המנהלי, היעדר הרישיון או הרישיון או הניסיון לקבל רישיון, המשיך העסק לפעול והבעלים פתח את שעריו בשנית. בקרי רישוי העסקים של משטרת בת ים הגיעו למקום וסגרו אותו בצו בית משפט. גורמי העירייה מעיריית בת ים גם הצטרפו לזירה ואטמו את העסק שנסגר מתוקף הצו. צפו בתמונת האטימה. 

העסק שנאטם על ידי העירייה. קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל
המשטרה פועלת בחודשים האחרונים לסגירת עסקים המקושרים להעסקת שוהים בלתי חוקיים. ברחבי הארץ מוציאה המשטרה צווים מנהליים עבור עסקים שהואשמו בכך שהם מעסיקים שוהים בלתי חוקיים או שמסייעים בהסעתם או החבאתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה