נדל"ן ותשתיות

ב-17 מיליון שקל: זה הצעצוע החדש של מייסד החברה הישראלית

ראובן הריסון, יזם הייטק מצליח ומייסד חברת תופין, רכש יחד עם רעייתו פנטהאוז יוקרתי ברחוב אלחריזי בלב העיר. הפנטהאוז, המשתרע על פני הקומה השביעית והאחרונה של בניין חדש, מציע נוף פנורמי של העיר ומרפסת היקפית מרהיבה. עם שטח פנימי של 158 מ"ר ומרפסת נוספת של כמעט 100 מ"ר
מערכת ice | 
דירות (צילום shutterstock)
שוק הנדל"ן התל אביבי מתעורר לחיים עם עסקה מרעישה שמסמנת אולי את תחילתה של מגמה חדשה. ראובן הריסון, יזם הייטק מצליח ומייסד חברת תופין, רכש יחד עם רעייתו פנטהאוז יוקרתי ברחוב אלחריזי בלב העיר הלבנה. מחיר העסקה המסחרר - 17 מיליון שקל - מעיד על התאוששות אפשרית בשוק שסבל מקיפאון בשנתיים האחרונות.
על פי הפרסום בכלכליסט, הפנטהאוז, המשתרע על פני הקומה השביעית והאחרונה של בניין חדש, מציע נוף פנורמי של העיר ומרפסת היקפית מרהיבה. עם שטח פנימי של 158 מ"ר ומרפסת נוספת של כמעט 100 מ"ר, הדירה מגלמת את פסגת היוקרה והנוחות. המחיר למ"ר, העומד על כ-107,000 שקל, מציב רף חדש לאזור ומעיד על הביקוש הגובר לנכסי יוקרה במיקומים אסטרטגיים.

הפרויקט, שפותח על ידי קבוצת אלמוג, הוא תוצר של תוכנית תמ"א 38/2 - מהלך שהפך בניין ישן בן 11 דירות למבנה מודרני המכיל 19 יחידות דיור. עסקה זו מדגישה את הפוטנציאל הטמון בפרויקטים של התחדשות עירונית, המשלבים שימור היסטורי עם חדשנות אדריכלית.
מומחי נדל"ן מציינים כי העסקה עשויה לסמן מגמה רחבה יותר של חזרת משקיעים ורוכשים לשוק הנדל"ן היוקרתי בתל אביב. זאת, לאחר תקופה ארוכה של היסוס וחוסר ודאות שאפיינו את השוק בעקבות משבר הקורונה והתנודות הכלכליות. ההתעניינות המחודשת בנכסי יוקרה עשויה להוביל לגל של פרויקטים חדשים ולהזרים חיים חדשים לענף הבנייה בעיר.
עם זאת, העסקה מעוררת גם שאלות לגבי פערי המחירים ההולכים וגדלים בשוק הדיור התל אביבי. בעוד שעסקאות יוקרה כאלה מושכות את תשומת הלב, רבים מתושבי העיר מתקשים למצוא דיור בר השגה. האתגר העומד בפני קובעי המדיניות הוא ליצור איזון בין פיתוח שוק הנדל"ן היוקרתי לבין הבטחת פתרונות דיור לכלל האוכלוסייה. ככל שהעיר ממשיכה להתפתח, השאלה כיצד לשמר את אופייה הייחודי תוך מתן מענה לצרכי הדיור המגוונים של תושביה, הופכת לאקוטית יותר מתמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה