נדל"ן ותשתיות

דירת הפנטהאוז הענקית שנמכרה באזור הנחשק ביותר בארץ: זה המחיר

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה היום על עסקה משמעותית בפרויקט החדש שלהם באחד מהאזורים הנחשקים בת"א. דירת פנטהאוז ענקית נמכרה, לפי 103 אלף שקל למטר.
מערכת ice | 
אביסרור משה ובניו
דירת הפנטהאוז ענקית, נמכרה בפרוייקט "אישרה" שדה דב של חברת אביסרור משה ובניו. פרויקט "אשירה" יבנה על אחת הקרקעות הנחשקות ביותר בתל אביב, על שטח של 7.3 דונם, 406 יחידות דיור. יבנה מגדל מגורים בן 34 קומות. ובנוסף תהיה, בנייה מרקמית של בניני בוטיק בעלי 7, 8 ו-15. הפרויקט כולל דירות בנות /2/3/4/5/6 חדרים עד דירות פנטהאוז במחירים של החל מ-4 מיליון שקל.
בנוסף יציע הפרוייקט חוויית מגורים יוקרתית ותפיסת קהילה ויכלול בין היתר: שירותי קונסירייג, מועדון דיירים לאירועים, אפליקציה ייעודית, מנהלת תיק צמודה ועוד מגוון שירותים בלעדיים לרוכשי הפרויקט.

צילום: יח"צ
דירת הפנטהאוז היא חלק מקולקציה ייחודית ויוקרתית. ייבנו דירות פנטהאוז בארבעת המבנים של הפרויקט. דירת הפנטהאוז שנמכרה במחיר של 19.5 מיליון שקל, נמצאת בקומה 15, ושטחה 141 מ"ר ובנוסף מרפסת בשטח של כ-95 מ"ר. הדירה משתרעת על פני חצי קומה במגדלון הפונה לצפון מערב.

צילום: יח"צ
יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות אביסרור משה ובניו: "העסקה משקפת את האטרקטיביות של אשירה והביקוש הגבוה לפרויקט הדגל שלנו, במיקום הנחשק ביותר בשכונת שדה דב בתל אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה