נדל"ן ותשתיות

נמל התעופה החדש בישראל, בשורה לחוזרים מחו"ל ועיריית ירושלים

בשורה לחוזרים מחו"ל: לקראת מתקפה איראנית - זאת ההחלטה של מירי רגב, עיריית ירושלים נגד הכנסייה היוונית: מדוע היא דורשת 120 מיליון שקל? נמל התעופה החדש בישראל יוצא לדרך: מאיפה תטוסו בקרוב, תמ"א 38 מסתיימת: טוב או רע להתחדשות העירונית?

מערכת ice |  4
שדה התעופה בחיפה (צילום צילום רחפן: עופר יאיר)
בשורה לחוזרים מחו"ל: לקראת מתקפה איראנית - זאת ההחלטה של מירי רגב: שרת התחבורה הנחתה את משרדה להפעיל מערך שאטל ימי להחזרת ישראלים מחו"ל. בהודעה שפורסמה נמסר: "ישראלים שנמצאים בחו"ל ומתעניינים בשירות, מתבקשים לפנות לשגרירות הישראלית במדינה שבה הם שוהים". המערך יפעל בשיתוף פעולה עם משרד החוץ, במטרה לאפשר חזרה מהירה ובטוחה ארצה. לקריאת הכתבה לחצו כאן. 
עיריית ירושלים נגד הכנסייה היוונית: מדוע היא דורשת 120 מיליון שקל? שמונה שנים אחרי חתימת העסקה, עיריית ירושלים דורשת כעת מהכנסייה היוונית בעיר היטל השבחה בגובה 120 מיליון שקל על שטח שכבר לא בבעלותה. אז, מי כן צריך לשלם את המס? | כל הפרטים. לקריאת הכתבה לחצו כאן. 
נמל התעופה החדש בישראל יוצא לדרך: מאיפה תטוסו בקרוב? בשורה טובה לתושבי חיפה והצפון: שדה התעופה בחיפה חוזר לפעילות מלאה לאחר שדרוג מסלולי ההמראה והנחיתה. העבודות בשדה כללו ריבוד מחדש של מסלול הטיסה, טיפול יסודי בחוזק רצועת המסלול, החלפת גופי תאורה וסימון מחודש של המסלול. המסלול עבר הליך רישוי מחדש ואושר לפעולה על ידי רשות התעופה האזרחית (רת"א). לקריאת הכתבה לחצו כאן. 
תמ"א 38 מסתיימת: טוב או רע להתחדשות העירונית? מומחי הנדל"ן מנתחים: המועצה הארצית לתכנון ובנייה קבעה כי תמ"א 38 תסתיים כמתוכנן בסוף אוגוסט. מהן ההשלכות של ההחלטה, והאם היא תזניק את תחום ההתחדשות העירונית קדימה או דווקא תסיג אותו לאחור? חיים אביטן, חגי רזניק, ישראל יעקב ועורכי הדין אפרת רשף וגיא פרבמן עם התשובות. לקריאת הכתבה לחצו כאן. 

הפרויקט שיעלה למדינה 150 מיליארד שקל: המטרו בישראל יצליח? מה הקשר בין 150 מיליארד שקל לפרויקט המטרו, לשכת שמאי המקרקעין ומשרד האוצר? בכנס מיוחד שנערך על ידי לשכת שמאי המקרקעין בנושא חוק המטרו בפארק עתידים בתל אביב, דנו בכירי הרגולטורים בתמורות החוק, השפעתו על המשק הישראלי והכדאיות הכלכלית לקידום הפרויקט הלאומי הגדול ביותר. לקריאת הכתבה לחצו כאן. 
מתכוננים לתרחישי חירום: הממשלה מרחיבה את פרויקט העיבוי האנרגטי: בדומה לפרויקט העיבוי האנרגטי שיצא לפועל בצפון, משרד התקשורת פרסם קול קורא לשיפור העיבוי האנרגטי באתרי הסלולר למתן תקשורת רציפה במצבי חירום. סך התקציב שעומד לרשות חברות התקשורת הוא 2.9 מיליון שקל. לקריאת הכתבה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודקת שיהיה לחיזבאלה יותר קל
    שי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממש זמן טוב להעביר טיסות לצפון
    סגור
  • 3.
    גוש אדמה
    אאא 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השרה רוצה שדה על שמה-שדה תעופה גוש אדמה
    סגור
  • 2.
    הזויה
    פטריוט 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אל תעצרו את הנשימה. עוד החלטה הזויה של שרה הזויה והכי נבובה במדינה. כמו כל שאר ההחלטות כלום לא יצא, ואם יצא משהו אז יצא עקום כמו כל הדברים שהחליטה
    סגור
  • 1.
    נמאס לירושלמים לממן את
    אייל 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הערכה גובה מיסים מהאזרחים העניים ביותר מן הסתם שמגיע לה מדין לקבל את כספיי הערים. ללא משוא פנים. וללא מקח שוחד. דין אחד לכולם
    סגור