נדל"ן ותשתיות

מהפכת הפינוי בינוי: אלמוגים זכתה במכרז - ותקים מגדל בן 25 קומות

חברת הנדל"ן להתחדשות עירונית קיבלה את הסכמתם של נציגות הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית בהרצליה. זכייה זו מצטרפת לחמישה פרויקטים בהם זכתה החברה מתחילת השנה בלב גוש דן בערים בת ים, רעננה, ותל אביב. המנכ"לית נוי דותן: "המהלך תואם את האסטרטגיה להרחיב את הפורטפוליו האיכותי"
מערכת ice |  1
נוי דותן (צילום לילך רז)
אלמוגים קיבלה את הסכמת נציגות הדיירים ובעלי הזכויות בפרויקט פינוי בינוי באזור המתחדש של מרכז העיר הרצליה: החברה מדווחת היום (חמישי) כי זכתה במכרז שערכו בעלי הזכויות במתחם הממוקם ברח' וייצמן ושמעון זאב לוין. מדובר במתחם הממוקם בציר הראשי וייצמן, שצפוי להפוך לפי תוכנית המתאר למוקד עירוני, כחלק מאזור שיכלול נגישות גבוהה ועירוב שימושים החל משטחי מסחר, שימושים ציבוריים ועוד. 
בנוסף, מיקום הפרויקט בחלקו הצפוני של רח' ביאליק ובסמוך לשדרות אחוזה, בהן מתוכנן לפעול מערכת הסעת המונים- קו המטרו, מקנה לו יתרון אסטרטגי ייחודי. במסגרת הפרויקט, שמשתרע של שטח של כ-2 דונם יהרסו 37 יח"ד בשני בניינים, ובמקומם יבנה מגדל אחד בן 25 קומות, המשלב קומת מסחר וכ-120 יח"ד. 

פרויקט ההתחדשות העירונית של חברת אלמוגים ברחוב וייצמן בהרצליה (צילום הדמיה: ק ס מ הדמיות)
נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים מסרה: "הזכייה בפרויקט וייצמן תואמת את האסטרטגיה של אלמוגים להרחיב את הפורטפוליו האיכותי של החברה בתחום ההתחדשות העירונית במיקומים מרכזיים בלב אזורי הביקוש בגוש דן. עיריית הרצליה משקיעה רבות בהתחדשות מרכז העיר באופן ששם דגש על הקשר, בין התחדשות מרקם המגורים, לבין פיתוח כלל המרחב הציבורי, התשתיות העירוניות ופיתוח איכויות עירוניות עכשוויות".
"אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום בהרצליה, שהינה אחת מהערים עם המיקום האסטרטגי ביותר במרכז גוש דן. רחוב וייצמן הוותיק הוא אחד הרחובות המרכזיים בהרצליה, והוא בעל פוטנציאל גבוה להתחדשות עירונית. מיקומו הייחודי של הפרויקט, הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד בקרב אוכלוסייה המעוניינת באיכות חיים גבוהה במרקם עירוני תוסס, לצד נוף עוצר נשימה של מרחב גוש דן והים התיכון. החברה תמשיך לפעול להגדלת צבר יח"ד בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד חיפוש אחר הזדמנויות גם באזורי הפריפריה".
 
להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 שנים ממועד דיווח זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצחיק מאוד!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי מצחיק פרוייקט בנייה בשם:אאורה.כי מי שיודע,אאורה זה תחושה מקדימה במיגרנה ובאפילפסיה לפני התקף!!!!
    סגור