נדל"ן ותשתיות

דרייק שיפץ אחוזה ב-100 מיליון דולר, הסופה הקטלנית הרסה הכל: צפו

דרייק, אחד הראפרים הגדולים ביותר בעולם, שיתף תיעוד נדיר מההצפה הקטלנית באחוזה שלו בטורונטו, אותה שיפץ בשנים האחרונות בסכום שמוערך בכ-100 מיליון דולר. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
דרייק (צילום shutterstock)
דרייק, אחד הראפרים הגדולים ביותר בעולם, שיתף אתמול (שלישי) תיעוד נדיר במיוחד מהאחוזה המטורפת שלו בטורונטו, קנדה, שהוצפה לחלוטין בסופות הקשות שמתרחשות בימים האחרונים בקנדה, שם יותר מ-167 אלף בתים נותקו מחשמל למשך שעות ארוכות, כאשר כמויות הגשם האדירות שפקדו את העיר שברו את שיא הגשם שנקבע אי שם ב-1941, כאשר הנזק שנגרם בעיר הפופולרית הוא פשוט עצום.
רק לאחרונה, שיפץ הראפר האהוב את האחוזה המטורפת שלו בטורנטו, כאשר עלות השיפוץ עמדה על 100 מיליון דולר, סכום גדול לכל הדעות. בתיעוד שהעלה דרייק לחשבון האינסטגרם שלו הוא צירף סרטון בו נראה חברו של דרייק והראפר בעצמו מנסים לגרוף עם מגבים את המים שהצטברו בבית, כאשר האחוזה של דרייק הפכה לרגע למעין נהר זורם, עם כמויות גשם שלא רואים כל יום.
למעשה, דרייק רכש את אותה אחוזה בשנץ 2015 תמורת סכום של 6.7 מיליון דולר, ובתשע השנים שהתגורר בה, הוא שיפץ אותה מסיבית, כאשר על פי הדיווחים מדובר כאמור בשיפוים שעלותם הכוללת מסתכמת בכ-100 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה