נדל"ן ותשתיות

הרחוב המבוקש עומד להשתדרג בענק: מאות דירות חדשות בדרך

מהפכת ההתחדשות העירונית בחיפה : חברת אזורים תבנה כ-320 יח"ד חדשות ברח' דגניה בחיפה, איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים : "הפרויקט מצטרף לפעילות ענפה של אזורים בחיפה, כאשר נכון להיום, אזורים עתידה לבנות כ- 2,540 יח"ד חדשות בעיר"
מערכת ice |  1
חיפה (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
חברת אזורים שמחה להודיע כי בתוך כשלושה חודשים בלבד חתם רוב דרוש של דיירי רח' דגניה 4-12 בשכונת קריית חיים שבחיפה על הסכמי פינוי-בינוי מול חברת אזורים. במסגרת הפרויקט יהרסו 5 בנייני רכבת וותיקים, בהם 80 יח"ד ישנות, ובמקומם יבנו כ-320 יח"ד חדשות בחמישה בניינים בני 9-16 קומות. המתחם יכלול גם כ-2,300 מ"ר לשטחי מסחר וכ-1,680 מ"ר לטובת שטחי תעסוקה.
רחוב דגניה המצוי בשכונת קריית חיים המערבית שבחיפה, צפוי לעבור התחדשות משמעותית בשנים הקרובות. הרחוב ידוע בזכות קרבתו לים כך שבמרחק הליכה של דקות ספורות ניתן להגיע לחופי הרחצה. שכונה זו מתאפיינת בנגישות גבוהה לאזורי מסחר, גני ילדים, בתי ספר, ומוקדי תרבות.

על בסיס תכנית האב של עיריית חיפה, אזור זה צפוי לעבור התחדשות משמעותית ומכאן שהוא מהווה מוקד משיכה בעיקר למשפחות צעירות ומשפרי דיור. כמו כן, השכונה נהנית מקרבה לציר הראשי העובר בצומת מרכזית על ורבורג-ההסתדרות, המאפשר מעבר מהיר בין ערים סמוכות.
אזורים מרחיבה משמעותית את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית בעיר חיפה, כאשר מבין הפרויקטים הבולטים : פרויקט הדגל "אזורים עיר הים" בנווה דוד - אשר צפוי לכלול בסופו 1,212 יחידות דיור ב-12 בניינים חדשים בני 21-22 קומות. התמהיל כולל דירות של 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, אשר ייהנו מקרבה ונוף לחופי הים התיכון. בנוסף יוגדל שטח בית הספר הקיים ותיבנה כיכר עירונית שתהווה את לב השכונה. מסביבה ימוקמו שטחי מסחר, מוסדות ציבור וגינה מרכזית לרווחת תושבי השכונה.
בנוסף, פרויקט זלמן שניאור יצא לדרכו ומתקרב גם הוא לרוב הדרוש - במסגרתו צפויה אזורים לבנות כ-212 יח"ד חדשות, ופרויקט הרב מימון במסגרתו צפויה החברה לבנות כ-400 יח"ד חדשות. את חברת אזורים מייצג בפרויקט זה עו"ד לירן זילברמן ואת הדיירים מייצגים עו"ד אורית נמדר ועו"ד גלעד ברון ממשרד ברון ושות'. כמו כן, משרד האדריכלים גיורא גור ושות' הינו אדריכל הפרויקט.
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "אנו מברכים על הגעתנו לרוב הדרוש בשכונת קריית חיים. הפרויקט מצטרף לפעילות ענפה של אזורים בחיפה, כאשר נכון להיום, אזורים עתידה לבנות כ- 2,540 יח"ד חדשות בעיר, זאת מתוך אמונה עמוקה שהתחדשות עירונית ושדרוג המרקם העירוני היא המפתח לשיפור איכות החיים של התושבים, הן מבחינת רמת הדיור והן מבחינת סביבת המגורים. אנו מודים לדיירים על האמון בנו ומתחייבים לפעול בשיתוף פעולה מלא יחד איתם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דגניה? רחוב מבוקש?
    יי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פספסתי?
    סגור