נדל"ן ותשתיות

בהיקף של 1.5 מיליארד שקל: פרויקט הנדל"ן השאפתני של חיפה

קבוצת מבנים התחדשות עירונית וחברת תדהר מודיעות על זכייה במכרז דיירים במתחם הבריגדה בבת גלים חיפה. השותפות תבנה כ-900 יח"ד חדשות במקום כ-300 הדירות הישנות הקיימות במתחם, כאשר עלות הקמת הפרויקט המשוערת נאמדת בכ-1.5 מיליארד שקל.  סמנכ"ל תדהר: "רואים בחיפה עיר חשובה"
מערכת ice |  1
פרויקט הנדל''ן בבת גלים, חיפה - תדהר ומבנים התחדשות עירונית (צילום הדמיה - Olin)
קבוצת מבנים התחדשות עירונית וחברת הנדל"ן תדהר זכו במכרז דיירים רחב היקף בו התחרו מעל 20 מחברות הנדל"ן הגדולות ביותר בישראל. מתחם הבריגדה בשכונת בת גלים בחיפה הינו מתחם מבוקש מאוד, הוא שוכן בסמיכות לקו חוף מדהים ובמסגרת הפרויקט יהרסו כ 300 יח"ד ישנות וייבנו כ-900 יח"ד חדשות בבניה מרקמית כאשר רוב הדירות יצפו לנוף ים מרהיב ותהינה רחוקות רק כמה מאות מטרים מקו החוף.
בת גלים ממוקמת במערב חיפה והיא הפכה לשכונת משקיעים מבוקשת בעשור האחרון ואף הפכה לחלום למגורים עבור כל מי שרוצה לגור מרחק הליכה מקו המים. בניגוד לערים אחרות יש בה לא מעט מבנים הנושקים לים בתוך טווח ה 300 מטר מהים, דבר שבערים אחרות אסור לבניה.

רז מנשה (צילום: מיכה בריקמן)
השכונה בנויה על חצי-האי הידוע ככף-הכרמל, תחומה בין שדרות ההגנה לבין חוף הים, ובתחומה עוברת מסילת רכבת החוף. השכונה היא משכנם של בית החולים רמב"ם, בית הספר לרפואה של הטכניון ובסיס ההדרכה של חיל הים ומתגוררת בה אוכלוסייה מגוונת של צעירים ותושבים וותיקים,  אנשי חיל הים, סטודנטים ואנשי רפואה. לאורך חופה המערבי נמתחת טיילת, שבקצה שלה תחנה של רכבל חיפה.
בעלי הדירות שיהרסו יקבלו תמורות גבוהות הכוללות תוספת של 25 מ״ר לדירה החדשה, מרפסת 12 מ״ר וחניה תת קרקעית.
רז מנשה, בעלים ומנכ״ל משותף, קבוצת מבנים התחדשות עירונית: "חיפה היא עיר הבית שלנו, לא שוכחים מאיפה הכל התחיל וחשוב לנו לבנות ולפתח את העיר. בת גלים היא השכונה היפה בישראל ויש בה כל מה שאנשים רוצים ליד מקום מגוריהם, מאידך, הבניינים כיום מוזנחים, ישנים ומתפוררים. כבוד הוא לנו להבחר על ידי הדיירים ונשמח להגשים להם את החלום לבית חדש מול הים, בסביבה ירוקה, קרוב לכל מה שטוב בשכונה".
עמי פליישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי, תדהר: "אנו רואים בחיפה עיר חשובה, מהיפות בישראל, אבל כזו שיש בה עוד הרבה פוטנציאל לא ממומש. שמנו לעצמנו למטרה, יחד עם קבוצת מבנים ליזום ולבנות מתחמים משמעותיים וגדולים באזורי ביקוש. חיפה בכלל ושכונת בת גלים בפרט, היו והינן חלק ממטרות אלה. שמחים על הזכיה וממשיכים בבניין הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיקום על מסילות הרכבת בקרוב עוד 2 מסילות מלא רעש
    זה לא בוננזה 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רוב הציבור לא יהיה מוכן לגור ליד קוי חישמול עם קרינה אלקטרומגנטית חזקה ורעש של 4 מסילות רכבת יום ולילה. הקיר האקוסטי הענק שם לא עוזר ומעל קומה 3 גם לא אפקטיבי
    סגור