נדל"ן ותשתיות

עסקת נדל"ן חלומית: זה הנכס שרכש הזוג הצעיר ב-8.1 מיליון שקל

זוג צעיר מהרצליה עם שני ילדים החליט להשתדרג ורכש פנטהאוז בפרויקט המשותף ליוסי אברהמי וחברת אלמוגים, "רובינא הירוקה" בעיר הרצליה, במחיר של 8.1 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט רובינא (צילום הדמיה: אול אין)
קבוצת יוסי אברהמי דיווחה היום (רביעי) על עסקת נדל"ן חדשה בעיר הרצליה, בפרויקט המשותף לאברהמי עם חברת אלמוגים, הנקרא "רובינא הירוקה". במסגרת העסקה, נמכר פנטהאוז בקומה חמישית בפרויקט, תמורת 8.1 מיליון שקל.
על פי דיווח החברה, מי שרכשו את הנכס הם זוג צעיר שגר בדירת 4 חדרים בשכונת גליל ים בעיר. הבעל הוא הייטקיסט שעובד בהרצליה פיתוח. בחברה אומרים כי מדובר בדירה בשטח של 158 מ"ר בנוי ו-123 מ"ר מרפסת שמש בקומה החמישית.
על פרויקט "רובינא הירוקה" אמרו בחברה כי הוא כולל 48 יח"ד ב-3 בנייני בוטיק בני 5 קומות. "בפרויקט נותרו למכירה 3 דירות גן בשטחים של 160 ו-173 מ"ר בשני מפלסים סביב חצר אנגלית, עם גינות החל מ-70 מ"ר, במחיר של החל מ-6.980 מיליון שקל. דירות הגן מגיעות עם מרתף המהווה יחידת מגורים נפרדת שיכולה לשמש ליחידת מתבגר, חדר סטודיו, קליניקה, משרד ועוד. הדירות הן בבניין בוטיק נמוך בן 5 קומות בלבד, כך שאין מעל הגינות מגדלי ענק עם עשרות שכנים". אמרו.
שמעון סבוני, מנהל המכירות בפרויקט מקבוצת יוסי אברהמי, מספר כי "הבעל הוא הייטקיסט שעובד בהרצליה פיתוח בסטארט-אפ מבטיח שנמצא בהתפתחות משמעותית, והרעיה היא עצמאית".

"הזוג חיפש דירה גדולה ומרווחת עם מרפסות גדולות, וקרבה למקום העבודה של הבעל. הם ביקרו בכל הפנטהאוזים המוצעים למכירה באזור, ובחרו בפרויקט של יוסי אברהמי, לדבריהם בזכות השם הטוב של החברה, ניסיונה ואיכות הבנייה שלה".  הוסיף סבוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה