נדל"ן ותשתיות

בשורה חשובה מהכנסת: מי הזכאים לסבסוד בקניית דירות ציבוריות?

ועדת הפנים של הכנסת התכנסה הבוקר כדי לדון בחוק הדיור הציבורי. על הפרק, בחינת האפשרויות לסיוע בסבסוד קניית דירה, לאלו הגרים בדירות מהדיור הציבורי, גם יותר מחמש שנים, כפי שקובע היום החוק
מערכת ice | 
היתר בנייה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ועדת הפנים של הכנסת, בראשותו של חבר הכנסת יעקב אשר ממפלגת יהדות התורה, התכנסה הבוקר (רביעי) לדיון חשוב בנושא שיפור חוק הדיור הציבורי. בישיבה משתתף גם יהודה מורגנשטרן, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון.
על פי חוק הדיור הציבורי, מתאפשר לדיירי הדיור הציבורי אשר מתגוררים חמש שנים לפחות בדיור הציבורי, ואין בבעלותם או בבעלות קרוביהם דירה או מקרקעין אחרים ששווים עולה על 350,000 שקלים חדשים, לרכוש את הדירות הציבוריות שבהן הם מתגוררים במחיר מסובסד.
כעת מוצע לתקן את סעיף 20 לחוק הדיור הציבורי ולהאריך את תוקפו לעשר שנים נוספות, ובכך לאפשר לדיירי הדיור הציבורי לרכוש את דירות מגוריהם בהתאם לתנאי החוק בתוך תקופה נוספת של עשר שנים.

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר התייחס לנושא ולדיון שמתקיים כעת בוועדה ואמר: "נשפר את הצעת החוק שהוגשה ונגיע להסכמות למען הציבור. השקעתי בעניין הזה כבר המון שעות כדי שהדיונים יהיו ממוקדים".
ח"כ מיכאל ביטון, מיוזמי החוק ויו"ר ועדת הכלכלה בממשלה הקודמת אמר: "לתיקון לחוק משוועים אלפי אנשים. אם אנחנו רוצים לעשות צדק צריך לתקן את החוק מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה