נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן הישראלית בהישג: גייסה כ-85 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

מ.ו. השקעות, חברת הנדל"ן הנמנית על קבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג, השלימה בהצלחה הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ב'), אחרי שנהנתה מביקושים גבוהים בהיקף כולל של 170 מיליון שקל
מערכת ice | 
שוק הנדל"ן (צילום shutterstock)
מ.ו. השקעות, העוסקת בייזום, רכישה, השבחה והחזקה של נדל"ן למגורים, השלימה בהצלחה הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ב'). החברה, הנמנית על קבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג, נהנתה במהלך המכרזים המוסדי והציבורי, שנערכו בשבוע שעבר, מביקושים גבוהים בהיקף כולל של 170 מיליון שקל – מהם, 13 מיליון שקל בשלב הציבורי. 
בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בשוק, שכללו את ילין לפידות (רכש כ-20% מהסדרה), מגדל שוקי הון (רכש כ-14% מהסדרה) ואי.בי.אי קרנות נאמנות, לצד בתי ההשקעות פסטרנק שהם, סיגמא-קלאריטי, איילון ואילים; וכן קרנות הגידור טוליפ, חצבים וגיא פאנד. הריבית בהנפקה נקבעה על 6.1%. 
ההנפקה הינה גיוס שני מוצלח לקבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג באמצעות מ.ו. השקעות, וזאת לאחר שביולי האחרון השלימה החברה הנפקה של סדרת אג"ח ראשונה (סדרה א') בהיקף כספי כולל של 77 מיליון שקל.
סדרה ב' הינה סדרת אג"ח סטרייט, צמודה למדד, שהיקפה הינו כ-85 מיליון שקל (ע.נ). הסדרה הינה למשך חיים ממוצע (מח"מ) של 3.4 שנים, וכוללת שעבוד ראשון על זכויות החברה בנכסים למגורים ברחוב מזא"ה בתל אביב ובתל השומר ברמת גן, לפי יחס חוב בטוחה (LTV) של 75%. כספי הגיוס צפויים לשמש בעיקרם למחזור חוב קיים על הנכסים ולתמוך בהמשך פיתוח נכסי החברה.
ד"ר גיא וינברג, יו"ר מ.ו השקעות: "אני רוצה להודות לציבור המשקיעים המוסדיים והפרטיים על הזרמת הביקושים הגבוהים, בהם 13 מיליון שקל בשלב הציבורי. היקף הביקושים מעיד על האמון שלו זוכה הקבוצה בקרב השוק המקומי, כחצי שנה בלבד לאחר שהצטרפנו לבורסת תל אביב, באמצעות מ.ו השקעות. בכוונתנו להמשיך ולחזק את הקשר עם שוק ההון המקומי, במטרה לממש בעתיד את מלוא הפוטנציאל הגלום בנכסי הקבוצה".
את ההנפקה של מ.ו השקעות הובילה אקסטרה מייל חיתום (אי.אר.גי'.אס) בע"מ, בהשתתפות יוניקורן קפיטל בע"מ ואלפא ביתא הנפקות בע"מ. משרד עו"ד המלווה הוא גולדפרב גרוס זליגמן ושות' ומשרד רואה החשבון הינו בייקר טילי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה