נדל"ן ותשתיות

כנס חשוב בקריית ים: פרויקט הפינוי ובינוי שישנה את העיר

עשרות בעלי הדירות ברחוב שדרות ירושלים מתארגנים לקידום פרויקט פינוי בינוי באופן עצמאי, ערכו כנס ראשון עם החברה לפיתוח והתחדשות עירונית המתמחה בייצוג בעלי דירות משלב ההתארגנות, דרך קידום התוכניות ועד לסיום הבנייה
מערכת ice | 
קריית ים הדמיה (צילום יחצ)
החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, המתמחה בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי בינוי, ערכה בשבוע שעבר כנס בעלי דירות ראשון בקרית ים. החברה תסייע לבעלי דירות המתגוררים בבניינים ישנים בשדרות ירושלים 5 עד 11 לקדם תוכנית פינוי בינוי במסגרתה יהרסו כ7- מבנים בני 50 יח"ד ו14 חנויות ובמקומן ייבנה פרויקט חדש, כולל תשתיות חדשות, חניה תת קרקעית, גג ירוק מעל לחזית המסחרית והתייחסות תכנונית לשימור סמטת המייסדים.
במסגרת הכנס, שנערך בתאום וברשות העירייה הוצג לבעלי הדירות ה"מודל החברתי" בפינוי בינוי של החברה המיישם ומשלב מרכיבים חברתיים וכלכליים וממזג אותם לכדי תהליך אחד באמצעות ליווי ונתינת כל המעטפת המקצועית לבעלי הדירות כך שהם מובילים את התהליך, ורק לאחר התכנון ואישור התב"ע יוצאים למכרז יזמים. הוודאות שנותן המודל של החברה מאפשרת רתימת יזמים רציניים בנקודת זמן שבה הם זמינים לביצוע מיידי של הפרויקט. 

עו"ד שבות רענן, שותפה ומנהלת של סניף המרחב הצפוני של החברה לפיתוח והתחדשות עירונית. ציינה כי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית מומחית בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי בינוי היא פועלת כבר למעלה מ-15 שנים ועד כה אכלסה  כ-1000 משפחות בדירותיהם החדשות לאחר כל התהליך, אישרה 9 תב"עות, היא מקדמת כ-30 פרויקטים בהליכים שונים  ומייצגת כ- 2500 משפחות ברחבי הארץ. לדבריה ההתחדשות העירונית בקרית ים עוד נמצאת בחיתוליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה