יח"צ

Plus500 הישראלית מסתערת על מועדוני הכדורגל

החברה הישראלית אשר בעלת הסכם שותפות ותיק מול אטלטיקו מדריד תעניק חסות למועדון הכדורגל האיטלקי אטאלנטה, אלופי הליגה השווצרית-Young Boys ואלופת הליגה הפולנית, לגיה ורשה  

אנגלינה יוסים | 
מועדון הכדורגל האיטלקי אטאלנטה
חברת Plus500 הישראלית, חתמה הסכם חסות עם מועדון הכדורגל האיטלקי המצליח אטאלנטה (Atalanta B.C). מהעיר ברגמו שבצפון איטליה. Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית והבלעדית של המועדון בשלוש השנים הקרובות, החל מה-1 בספטמבר 2020. חברת Plus500 מפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים ונסחרת ברשימה הראשית בבורסה לניירות ערך של לונדון במדד ה-FTSE 250.
אטאלנטה הינה אחת מקבוצות הכדורגל המובילות בליגה הבכירה באיטליה. הקבוצה העפילה לשלב  רבע הגמר בליגת האלופות בעונה האחרונה ותשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2020-2021. כחלק מהסכם החסות, הלוגו של Plus500 יופיע בחזית מדי המשחק הרשמיים של אטאלנטה במשחקים הלאומיים והבינלאומיים.
מדובר בהסכם זה החסות השלישי שחברת Plus500 חתמה השנה ומתווסף להסכמי החסות עם אלופי הליגה השווצרית-מועדון הכדורגל Young Boys ואלופת הליגה הפולנית, לגיה ורשה. נכון להיום Plus500  הינה נותנת החסות הראשית של חמש קבוצות ספורט בינלאומיות מובילות. בנוסף קיימת שותפות ארוכת שנים עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד, וכן מועדון הרוגבי האוסטרלי, ה-Plus500 Brumbies.  
מנכ"ל Plus500' , דוד צרויה, מסר כי "אנו נרגשים מהשותפות החדשה עם אטאלנטה, מועדון עם מסורת וחיבור עמוק ומיוחד לתושבי ברגאמו והאזור. אטאלנטה היא כוח עולה בכדורגל האיטלקי והבינלאומי, ואנו מצפים לתמוך וללוות אותה בהמשך המסע המדהים שבו היא נמצאת ולעודד אותה בליגת האלופות בעונה הקרובה. הסכם חסות זה, כמו שאר הסכמי החסות שלנו, הוא חלק מאסטרטגיית השיווק של החברה ונועד לחזק את הנוכחות של פלוס500 ולהגדיל את בסיס לקוחותיה באיטליה, שוק בעל חשיבות ופוטנציאל התרחבות עבורנו ובשוק הבינלאומי בכלל".
מנכ"ל Atalanta B.C. , לוקה פרקאסי, מסר כי "אנו שמחים מאוד להכריז על השותפות ומברכים את Plus500, חברה בינלאומית מובילה, שתהיה נותנת החסות העיקרית של אטאלנטה לשלוש העונות הבאות. אנו גאים לשתף פעולה עם מותג כה יוקרתי שללא ספק יתרום משמעותית לצמיחת המועדון. אנו שמחים ש- Plus500, בחרה בשותפות עם אטאלנטה בכדי לפתח ולחזק את המותג שלה באיטליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה