מינויים

נאייקס במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל האסטרטגיה החדש של החברה

"נאייקס" הודיעה כי אהרון גרינברג מונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרגיה של החברה. יאיר נחמד, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על הצטרפותו של אהרון לצוות שלנו ומצפים לתרומתו ל-Nayax בהשגת יעדיה"

מערכת ice | 
אהרון גרינברג (צילום יחצ)
חברת נאייקס (Nayax), המפתחת פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה היום (ראשון) כי אהרון גרינברג מונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה.
במסגרת תפקידו, גרינברג ייקח תחת חסותו את ניהול הפיתוח התאגידי, העסקי וקשרי המשקיעים של החברה. מלבד זאת, גרינברג יסייע ביישום האסטרטגיות של חברת "נאייקס".  
סמנכ"ל האסטרטגיה החדש של חברת "נאייקס" מגיע עם עבר עשיר בוול סטריט וידע רב בעולמות ההשקעות, הבנקאות, המסחר, הרגולציה, הניהול סיכונים והאסטרטגיה. בתפקידו האחרון, שימש כשותף מנהל של Tiberius Capital Markets, חטיבה של ארקדיה ניירות ערך, אשר שם ייעץ למיזוגים ורכישות.

 
יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס, בירך על המינוי החדש: "אהרון מביא איתו ניסיון רב בפיתוח עסקי, ניהול שותפויות עסקיות ובניית חזון ואסטרטגיה תאגידית, מיזוגים ורכישות אנו שמחים על הצטרפותו של אהרון לצוות שלנו ומצפים לתרומתו ל-Nayax בהשגת יעדיה; להמשיך ולהגדיל את נתח השוק שלה בעולם".
כידוע, "נאייקס" הינה החברה הגלובלית המובילה בתחומה. במסגרת פעילותה, נאייקס פעלה לפיתוחה של פלטפורמה מתקדמת למסחר ותשלומים שנועדה לסייע לבתי עסק להגדיל את רווחיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה