השוק

נאייקס במינוי מסקרן: זה מנהל המידע הראשי החדש של החברה

חברת "נאייקס" מינתה לתפקיד מנהל מידע ראשי את משה שמריהו. יאיר נחמד, מנכ"ל החברה: "אנו בטוחים שהמומחיות המשמעותית והחשובה של משה תיקח את נאייקס לשלב הבא"

מערכת ice | 
משה שמריהו (צילום יחצ)
היום (שני), הודיעה חברת "נאייקס", המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית ומספקת ללקוחותיה חוויית מסחר דיגיטלית מקיפה, על מינוי חדש לתפקיד מנהל מידע ראשי (CIO), עליו יהיה אחראי משה שמריהו. שמריהו שלאחרונה, החל בתפקידו הניהולי החדש, אחראי,בין היתר, על הובלת תחומי מערכות המידע של החברה.

בעבר, כיהן שמריהו במשך כ-11 שנים בתפקידים בכירים בבנק איגוד ואף כיהן בתפקיד בכיר בחטיבת תקשוב בצה"ל. יאיר נחמד, מנכ"ל Nayax בירך על  המינוי החדש: "משה מביא לנאייקס ניסיון רחב בתחומים מגוונים: עסקיים, פיננסים, CRM, בינה עסקית, תפעול מרכזי שירות וכן יכולות מוכחות בשילובי מערכות בעקבות מיזוגים ורכישות ויישום מתודולוגיות חדשות".
עוד הוסיף מנכ"ל החברה כי "אנו בטוחים שהמומחיות המשמעותית והחשובה של משה תיקח את נאייקס לשלב הבא באוטומציה ותשתיות IT, ככל שאנו ממשיכים להרחיב את הפעילות ולהגדיל את נוכחותנו הגלובלית".
משה שמריהו, הגיב על המינוי החדש בחברת "נאייקס": "אני שמח להצטרף למשפחת נאייקס ולצוות ההנהלה ולתרום מניסיוני ויכולותיי בהעצמת התהליכים והיכולות בחברה באמצעות טכנולוגיות ותשתיות דיגיטליות. אין לי ספק שיחד נצליח לתמוך בצמיחת החברה, ולייעל תהליכים גלובליים לרווחת העובדים והלקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה