מינויים

קבוצת יעל במינוי מרענן: "אקוסיסטם של פתרונות מובילים"

ליאור השמיה מונה לסמנכ"ל Delivery בחברת CloudTech מקבוצת Yael. במסגרת תפקידו החדש יוביל תהליכי דליברי מול לקוחות CloudTech המנהלת פרויקטי ענן מבוססי Salesforce מול גופים מכל מגזרי המשק
מערכת ice | 
ליאור השמיה (צילום אייל טואג)
ליאור השמיה מונה הבוקר (ראשון) לסמנכ"ל Delivery ב-CloudTech מקבוצת Yael, המנהלת פרויקטים המבוססים על הפלטפורמה של Salesforce ושותפה מובילה של ענקית הענן. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על תחום ה-Delivery בחברה הכולל צוותי מומחים המנהלים פרוייקטים ותהליכי יישום רחבי היקף של פתרונות Salesforce.
ליאור, מומחה בעל ניסיון עשיר בעולמות ה-Delivery ובניהול תהליכים מול ארגונים מכל תחומי המשק. בין תפקידיו הקודמים ניהל צוותי Professional Services ב-Salesforce Industries והיה אחראי על פרויקטים שונים בארץ ובעולם מול מגזר התקשורת, הביטוח, האנרגיה ועוד; עסק בניהול בתחום ה- Delivery באמדוקס, כולל אספקת פתרונות טכנולוגיים ללקוחות גלובליים ועוד.

"אני שמח על ההזדמנות להוביל את תחום ה-Delivery ב-CloudTech" מוסר ליאור השמיה. "היותה של קלאודטק שותפה מובילה של Salesforce תאפשר לי להמשיך לטפח קשרים משמעותיים עם לקוחות, תוך התמקדות בחדשנות. אני מאמין כי אימוץ של מודולים חדשים ב-Salesforce, כמו גם טכנולוגיות AI, לצד מגוון הפתרונות שמציעה קבוצת יעל, יסייע ללקוחותינו ליהנות מאקוסיסטם שלם של מגוון פתרונות מובילים".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה