מינויים

F5 במינוי חדש: זה מנהל החטיבה העסקית בישראל ויוון

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
F5 היא חברת שירותי אפליקציות ואבטחה לסביבות מרובות עננים, המחויבת לקדם
עולם דיגיטלי טוב יותר. F5 משתפת פעולה עם הארגונים הגדולים והמתקדמים בעולם כדי לאבטח ולייעל אפליקציות וממשקי API בכל מקום.
שלמה יונה (51), מונה להיות המנהל של החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במהלך התפקיד יוביל יונה את קבוצת המכירות לארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות וללקוחות אנטרפרייז. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

ליונה 28 שנות ניסיון בתחום ההייטק. בתפקידו האחרון ב-F5 שימש במשך יותר מארבע שנים כמנהל מכירות בכיר לאזור ישראל ויוון. לפני כן שימש כמנהל תיקי לקוחות לענפי הטלקו, ההייטק והמגזר הציבורי בחברת Dell Technologies, במסגרת זו התמקד במכירות של פתרונות אחסון נתונים מבית EMC ופתרונות Dell לעולם מערכות המידע. לפני כן שימש כמנהל מכירות ביחידה העסקית בתחום אחסון הנתונים בחברת HPE, במסגרת זאת היה יונה אחראי על מכירות פתרונות האחסון במגזר העסקי והציבורי.
ליונה תואר ראשון (BA) במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה