מינויים

אלעד מערכות במינוי מרענן: זה יו"ר הדירקטוריון החדש

אלעד מערכות הודיעה על מינויו של אדיב ברוך ליו"ר הדירקטוריון של החברה, הוא יחליף בתפקיד את יואש טרוקמן שכיהן עד כה בתפקיד וימשיך כעת לכהן כחבר דירקטוריון וכבעלים
מערכת ice | 
אדיב ברוך (צילום לילך ברייטמן)
אדיב ברוך מונה ליו"ר הדירקטוריון אלעד מערכות. אדיב יחליף את יואש טרוקמן, שכיהן עד כה כיו"ר הדירקטוריון וימשיך לשמש כחבר דירקטוריון וכבעלים. אדיב מכהן כיום כיו״ר הדירקטוריון של חברת הבת, ״אלעד פתרונות״ וכחבר דירקטוריון באלעד החל משנת 2017.
אדיב הנו מוותיקי ומבכירי תעשיית המחשוב וההייטק בישראל, במשך כל פעילותיו בעולמות ה IT, קרנות הון סיכון ויזמות הקפיד אדיב לשלב את זמנו בחינוך, תעשייה ופעילות בינלאומית ענפה.  כנבחר התעשיינים, כיהן כיו"ר מכון הייצוא ופעל נמרצות לקדם את התעשייה הישראלית בעולם. בשנים האחרונות הינו פעיל מאוד במדינות המפרץ בתחום טכנולוגיות המידע, חקלאות מדברית ומערכות בריאות.
הוא בעל תואר ראשון (BSC) בהנדסת תעשייה וניהול ומערכות מידע של הטכניון.
דגן הלוי מנכל אלעד מערכות: "ניסיונו הרב של אדיב בתעשיית ההייטק יסייע לחברה בתנופת הצמיחה ובהגעה להישגים חדשים. בהזדמנות זאת, אבקש להודות ליואש טרוקמן על המעורבות, העשייה והאכפתיות כיו"ר הדירקטוריון".
אלעד מערכות מספקת מערכי שירות ומכירות ומחברת עסקים ולקוחות באמצעות תקשורת עסקית יעילה, מיידית ומותאמת אישית אשר משיגה תוצאות ממיטביות. אלעד מיישמת מצוינות טכנולוגית שמניבה תוצאות עסקיות. באמצעות פתרונות Customer engagement לחיזוק הקשר עם הלקוחות,  ולהשגת הצלחה עסקית.
החברה מעסיקה  1300 עובדים ב-3 מוקדים בארץ, ופועלת בשלושה תחומים עיקריים: דיגיטל וקומרס,CRM , DATA. אלעד מתמחה בעיצוב חווית משתמש UX/UI ,ובהטמעת כלי AI בארגונים, בפיתוח ובניית אתרי מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, היא מובילת שוק בניהול קשרי לקוחות בשלוש פלטפורמות המובילות בעולם  Microsoft Dynamics 365  ,Salesforce  Pega,, וכן מסייעת למנהלים לצלוח את אתגרי הדאטה במורכבים ולהפוך לארגונים מונעי תובנות עסקיות.   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה