מינויים

דרמת ענק בקרפור: המנכ"ל הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו

אורי קילשטיין כתב בהודעה ליו"ר צביקה שווימר על סיום תפקידו: "על ההזדמנות להוביל את ההשקה של הקמעונאית הבינלאומית הראשונה בישראל. אני משוכנע שהזרעים שטמַנו יהפכו את החברה למובילה בתחומה"
מערכת ice |  5
אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ישראל (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
אחרי שדיווחו על הפסדי ענק ברבעון השלישי של 2023, קרפור בדרך למהפכה של ממש. האחים זלקינד שלא מרוצים עד כה מהביצועים של הרשת, שעדיין רוצים להכניס שותף שיקנה מהם אחוזים ויקטין את האחזקה שלהם ברשת, גם לומדים היום על שינוי בעמדת המנכ"ל.
אורי קילשטיין, מנכ"ל הרשת בישראל, שבבעלות אלקטרה, הודיע ליו"ר צביקה שווימר על התפטרותו מהתפקיד אחרי חצי שנה בלבד שהרשת פועל בישראל. לעת עתה, שווימר יחליף אותו בתפקיד עד למינוי מחליף קבוע.
קילשטיין כתב בהודעה לשווימר על סיום תפקידו: "על ההזדמנות להוביל את ההשקה של הקמעונאית הבינלאומית הראשונה בישראל. אני משוכנע שהזרעים שטמַנו יהפכו את החברה למובילה בתחומה".
 
אורי קילשטיין מתראיין על מצבה של קרפור לכאן 11
קילשטיין מונה לתפקיד מנכ"ל קרפור ישראל ביוני 2022. אליה הגיע אחרי ששימש כמנכ"ל קניוני עזריאלי ויו"ר עזריאלי.קום, לפני כן כיהן כמשנה למנכ"ל שופרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק.

בינתיים, לאחים דני ומייקי זלקינד יש החזקות של כ־35% ממניות קרפור ישראל באמצעות אלקטרה צריכה שבראשה הם עומדים. התקווה שלהם היא ששותף חדש יוכל לעזור להם להתאזן כלכלית ולהרים את הרשת שמפסידה מאות מיליוני שקלים ברבעון.
אחרי שדווח כי הדוחות הכספיים של מגזר המזון של אלקטרה צריכה, שכוללת גם ענקית הקמעונאות שנכנסה לישראל לפני מספר חודשים, רשת קרפור ישראל, כוללים הפסדים גדולים בחציון הראשון של השנה ורק הרשת לבדה חתומה על הפסדים של 138 מיליון שקל, המנכ"ל אורי קילשטיין, התייחס לכך בריאיון ל"תוכנית חיסכון" והסביר מה הסיבות.
"כל ההפסדים שהיו קשורים בחציון הראשון הם הפסדים שקשורים בהשקה עצמה", הסביר קילשטיין. "הסניפים שלנו היו סגורים לצורך שיפוצים. אנחנו יצאנו במסע קמפיין רחב ויקר - וצריך לזכור שמכל החצי שנה, רק ארבעים ומשהו ימים הייתה הפעילות של הרשת, כך שהייתי מייחס את זה להקמת הרשת ופריסת הסניפים השנייה בגודלה בישראל. ברבעון שאחרי נראה שיפורים משמעותיים בכל הפרמטרים שיהיו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יקר ובלי יבוא מקביל משמעותי לא תצליחו (ל"ת)
    המשביר לצרחן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    פורסם שהחברה מעבירה כספים לראשות ולעזה
    דודי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם אמת הדבר אז מבחינתי שיקפלו את כל הרשת ויעבירו אותה הכי רחוק שאפשר ואני משתדל לשמור על שפה נאותה
    סגור
  • 2.
    זה מה שקורה לחברה שמרמה
    אלי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשו עלינו הצגה. טענו למחירים נמוכים כשבפועל הקפיצו מחירים אישית מחרים אותם
    סגור
  • 1.
    לאן לשלוח קו"ח אני יחליף אותו
    בא לי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה משלמים ?
    סגור
  • קודם תלמד לכתוב בשםת אמך. "אני יחליף" (ל"ת)
    נכון שאתה ביבון? 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור