מינויים

מנכ"ל סודהסטרים פורש אחרי 13 שנים: "בנינו אי של שלום"

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמית, הודיע על פרישה לאחר שבמהלך כהונתו חצתה החברה לראשונה בתולדותיה רף מכירות שנתי של מיליארד דולר והכפילה את כושר הייצור
מערכת ice | 
מפעל סודהסטרים (צילום סאמר סיידר)
אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים, הודיע היום (רביעי) על החלטתו לסיים את תפקידו בחברה. שוחט הצטרף להנהלת סודהסטרים לפני 13 שנים, וב-4 השנים האחרונות שימש כמנכ"ל העולמי. שוחט ימשיך לשמש בתפקיד המנכ"ל עד סוף השנה, או עד להגעתו של מנכ"ל חדש.
שוחט (49), הצטרף לסודהסטרים בשנת 2010 כסמנכ"ל לעניינים משפטיים טרם הנפקת החברה בנאסד"ק. לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה וכמשנה למנכ"ל. בסוף 2018 היה שותף מרכזי במהלך מכירת החברה לפפסיקו העולמית בתמורה ל 3.2 מיליארד דולר באחת מהעסקאות הגדולות בתולדות התעשייה הישראלית. בספטמבר 2019 מונה לתפקיד המנכ"ל, הודות לניסיון העשיר שצבר בהובלת הפעילות העסקית של סודהסטרים בשנים אלה, בהן הפכה לסיפור הצלחה עולמי.

טרם הצטרפותו לסודהסטרים שימש כסגן נשיא לעניינים משפטיים בחברת פרוטרום תעשיות במשך 9 שנים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.

אייל שוחט. צילום: גבריאל בהרליה 
במהלך כהונתו כמנכ"ל סודהסטרים, חצתה החברה לראשונה בתולדותיה רף מכירות שנתי של מיליארד דולר. תחת הובלתו, הרחיבה החברה את פעילותה לשווקים נוספים בהם: ספרד ופולין, רכשה עסקי הפצה והקימה חברות בנות בצרפת, קנדה ועוד, וכיום היא משווקת את מוצריה בכ-50 שווקים על פני הגלובוס. כמו-כן, שוחט הקים את פעילות הדיירקט של סודהסדטרים המהווה מנוע צמיחה משמעותי. בנוסף בתקופתו כמנכ"ל, כושר הייצור של אתר החברה בפארק התעסוקה עידן הנגב הוכפל ושולבו בו תהליכי אוטומציה מתקדמים, שהפכו אותו למפעל מודרני וחדשני שנמצא בחוד החנית של התעשיה. בשנתיים האחרונות שוחט מוביל את תהליך המיצוב ומיתוג מחדש של סודהסטרים תחת הסיסמא ''Push For Better".
במכתב לעובדים ציין שוחט בין היתר: "הגעתי להחלטה שזה הזמן הנכון עבורי להמשיך קדימה להזדמנויות ואתגרים חדשים. זכיתי להיות חלק מפסיפס אנושי מרגש ולעבוד במחיצתם של אנשים יוצאי דופן. אני זוכר את הפעם הראשונה שדרכתי על אדמת המדבר השוממת – במקום שתוך מספר שנים הפך למפעל דגל של התעשייה הישראלית. בנינו יחד אי של שלום, בו יהודים ומוסלמים עובדים שכם אל שכם, ושותפים יחד למהפכה שחוללנו בתעשיית המשקאות העולמית.
"נפלה בחלקי הזכות להוביל אתכם בתקופה מאתגרת ומשמעותית, לחלוק אתכם רגעים מרגשים. אני משוכנע שיחד עם הצוות והתמיכה של הנהלת פפסיקו, שמחויבת להמשך הצלחתה של החברה – סודהסטרים תמשיך לצמוח ולשנות את חייהם של מיליוני לקוחות ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה