מינויים

אחרי 5 שנים: יו"ר ארגון הקבלנים והבונים פרש מתפקידו

יהודה כתב הודיע אתמול (שלישי) על פרישה מתפקידו כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז לאחר חמש שנים. אבי זיתוני יחליף את כתב עד לבחירות בשנת 2024
מערכת ice | 
יהודה כתב (צילום יחצ)
לאחר חמש שנים בתפקיד, הודיע אתמול (שלישי), יו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז, יהודה כתב, כי החליט לפרוש מתפקידו. על פי תקנון הארגון ובאישור הנהלת הארגון, מחליפו הזמני עד לבחירות הקרובות שיתקיימו עוד שנה, בשנת 2024, יהיה אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א. זיתוני ששימש בשנתיים האחרונות כממלא מקום יו"ר הארגון. 
כתב הודיע כי הוא פורש כדי לעשות לביתו ולהתמקד בעסקיו הפרטיים, אך אינו פורש לגמרי מהחיים הציבוריים וימשיך בתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו"ר אגף כ"א כלכלה ומיסוי בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ וביתר תפקידיו. 

כתב נבחר לראשונה פה אחד ליו"ר הארגון בשנת 2018 ולאחר מכן נבחר בשנית, בשנת 2021, לקדנציה נוספת. במהלך כהונתו הוביל כתב את הארגון להישגים לטובת הקבלנים, ביניהם ריכוך מדיניות תקן החניה של עיריית תל אביב, עצירת מדיניות הקצאת שטחי ציבור בפרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב ועוד. 
כתב עצמו מסר: "אחרי חמש שנים אינטנסיביות כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים הגדול והחזק בישראל, חמש שנים שבהן הייתה לי הזכות לעשות לילות כימים כדי לקדם את הארגון, את הענף, את היזמים והקבלנים וכמובן את פיתוח ויישוב המדינה, החלטתי לקחת הפסקה מהתפקיד ולהפנות את מירב זמני ומרצי לעסקיי הפרטיים ולעשייה למען הענף ברמה הארצית. אני משאיר את המפתחות בידיהם של אנשי מקצוע מצוינים שימשיכו את פיתוח הענף על הצד הטוב ביותר. כולי תקווה שנצליח לקדם את ענף הבניה והתשתית בישראל חרף הקשיים הרבים שאנו חווים כמעט בכל המישורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה