מינויים

עידן קרת מונה לראש תחום שירותים פיננסיים גלובלי במטריקס

מינוי חדש בענקית טכנולוגיית המידע מטריקס. עידן קרת מונה לראש תחום שירותים פיננסיים גלובלי במטריקס ארה"ב
מערכת ice | 
עידן קרת (צילום הרווארד סטודיוס)
ענקית טכנולוגיית המידע מטריקס מודיעה היום (רביעי) על מינוי עידן קרת לראש תחום שירותים פיננסיים גלובלי במטריקס ארה"ב, בהתמקדות על שווקי ארה"ב ואירופה. במסגרת תפקידו קרת יהיה אמון על מינוף המומחיות של מטריקס בתחומים כמו סייבר, מחשוב ענן, בינה עסקית, ניתוח ביג דאטה ו-DevOps באזורים נוספים בארה"ב ואירופה, ושילובם בפעילות הקיימת יש למטריקס בתחום שירותים פיננסים ארגוניים.
קרת יפעל להעמיק ולייצר שיתופי פעולה בתחומים אלו עם ארגוני אנטרפרייז חדשים ועם לקוחות קיימים וכן יסייע גם להרחיב את השירותים של מטריקס בתחום מניעת פשעים פיננסיים, אותם מפעילה החברה בקרב מוסדות פיננסיים גלובליים בתחומי בנקאות, תשלומים, ביטוח ועוד.

לקרת מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום. כעת, הוא חוזר למטריקס לאחר שבעברו שימש כמנהל ראשי בחברת Matrix IFS שפועלת בארה"ב ועוסקת בייעוץ להונאה פיננסית ולאחר מכן כמנהל הצלחת לקוחות חברת Thetaray, המספקת שירותי בינה מלאכותית ולמידת מכונה בתחום הפשעים הפיננסיים.
השבוע פרסמה מטריקס את הדוחות הכספיים לשנת 2022 והציגה תוצאות שיא בכל המדדים. "אנו גאים לפרסם את הדוחות הכספיים שלנו לשנת 2022, המציגים המשך עלייה בהיקף הפעילות, בהכנסות וברווח, לתוצאות שיא בכל המדדים המרכזיים – מחזור מכירות, רווח גולמי, רווח תפעולי, EBITDA ותזרים המזומנים מפעילות", מסר מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה