מינויים

מתחדשים: ג'יימס ווטלי מונה לתפקיד מנהל המידע הראשי במרי קיי

חברת מרי קיי, חברת היופי והיזמות, מודיעה על מינויו של ג'יימס ווטלי לתפקיד מנהל המידע הראשי. ווטלי קודם לתפקיד הבכיר לאחר 25 שנה בחברה
מערכת ice | 
ג'יימס ווטלי (צילום באדיבות Mary Kay Inc)
חברת היופי והיזמות מרי קיי הודיעה באחרונה על מינויו של ג'יימס ווטלי לתפקיד מנהל המידע הראשי. בתפקידו החדש, ווטלי יקדם את מאמצי החדשנות הדיגיטלית של מרי קיי, כולל מהפכה ביכולת של יועצי היופי העצמאיים של החברה שיוכלו למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם באמצעות כלים וטכנולוגיה.
"באמצעות פיתוח של טכנולוגיה, כלים ויישומים דיגיטליים, אנו משפרים לא רק את החוויה עבור צוות המכירות העצמאי, אלא עבור הלקוחות שלהם ברחבי העולם", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית במרי קיי. "ג'יימס הוא אלוף שינוי. הוא מבין כיצד להפעיל את כוח המכירות העצמאי להתחרות – ולספק שירות יוצא דופן – בעולם שבו אנו תמיד בפעולה, תמיד מחוברים. אנו נרגשים לראות כיצד האהבה שלו לחדשנות, תשנה את האסטרטגיה הדיגיטלית שלנו ותצעידה קדימה".

ווטלי, שנמצא במרי קיי כבר 25 שנה, מילא תפקיד מרכזי בעיצוב מערכות המבטיחות שיועצת יופי עצמאית תוכל לנהל את העסק שלה בכל זמן ובכל מקום. זה כולל פיתוח של נכסים דיגיטליים של מרי קיי כמו Mary Kay InTouch, הזמנות מקוונות ואתרי האינטרנט העסקיים האישיים, של כוח המכירות העצמאי. כאחת המוכרות הישירות הגדולות בעולם, רמי קיי מעבדת מיליוני הזמנות באמצעות אתרי המסחר שלה.
"אני מונע בראש ובראשונה על ידי מציאת פתרונות לצוות המכירות", אמר ווטלי. "במקביל, אני רוצה ליצור סביבות המטפחות עבודת צוות, אמון ושיתופי פעולה חזקים בין השותפים העולמיים של החברה. המייסדת שלנו, מרי קיי אש, אמרה פעם, 'לעמוד במקום זה אותו דבר כמו ללכת אחורה'. אני מסכים איתה, וזו פילוסופיה שאני לוקח איתי לעבודה בכל יום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה