ויראלי

מלכת היופי ברגע מביך? נתפסה על חם ע"י העוקבים

הדוגמנית מור ממן שיתפה הודעה שקיבלה: "כמה יפה את, כמה אותנטית, כמה חכמה, כמה מוצלחת והלב שלך הכי טוב בעולם, ועל זה נאמר ואלוקים כבר לא בורא נשים כמוך", אך העוקבים קלטו כי היא כנראה שלחה את ההודעה לעצמה

מערכת ice |  1
מור ממן (צילום אינסטגרם/ מור ממן)
מלכת היופי בדימוס, מור ממן, לא מרבה לשתף יותר מדי תגובות שהיא מקבלת. לפעמים הן טובות, לעיתים מרושעות, אך היום (שלישי) היא בחרה לשתף את הפרגון שקיבלה והרעש לא איחר להגיעברשת.
ממן שיתפה את ההודעה הזו: "מור נשמה טובה שלנו, אני רוצה לשתף אותך שאתמול בנרות של חנוכה התפללתי לבורא עולם שישלח לבן שלי אותך. לא אישה כמוך, אותך! כמה אור בורא עולם הוריד לעולם ממך! כמה יפה את, כמה אותנטית, כמה חכמה, כמה מוצלחת והלב שלך הכי טוב בעולם, ועל זה נאמר ואלוקים כבר לא בורא נשים כמוך". 

ממן הנרגשת ענתה: "אמנם זאת רשת חברתית, אבל אני מרגישה כל כך מבורכת בזכותכן! תודה". אבל האם יכול להיות שהיא עשתה תרגיל כדי 'לצאת טוב', מסתבר שהעוקבים שלה לא קנו זאת כל כך.
כמה גולשים חדים שמו לב כי ההודעה נצבעה בכחול ובצד ימין של המסך, לכן מסתבר כי דווקא ממן כתבה בעצמה את ההודעה וה"פרגון" שקיבלה הגיע ממנה לכאורה במקום על ידי אחת מעוקבותיה.
מטעמה של ממן לא נמסרה תגובה בעת פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש,חמות טובות
    !!!!! 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפרגנות לא רוצות רע לכלתןןן....מעריצים
    סגור