מינויים

סוכנות יולי מתרעננת: הכירו את המשנה למנכ"ל החדש

זיוה מיכאל, מנכ״לית סוכנות יולי: ״לאחר שיניב הוכיח בשנים האחרונות את מסירותו וכישוריו הרבים כמנהל לקוחות ופיתוח עסקי בסוכנות לצד פיתוח איכותי של קריירות של מיוצגים רבים, היה זה אך טבעי למנותו לתפקיד המשנה למנכ"ל"
מערכת ice |  1
יניב זר (צילום יחצ)
סוכנות הייצוג יולי, מודיעה על מינויו של יניב זר למשנה למנכ״ל. לזר מעל 10 שנות ניסיון בעולמות הניהול, הפיתוח והייצוג. כאשר החל את דרכו המקצועית בתפקידי תוכן בחברת קסטינה תקשורת (בתוכנית הבוקר של קשת, תוכניות עם חיים אתגר ועוד), רכז ואחראי מערכות ליהוק של תוכניות טלוויזיה מוכרות (4 עונות של 'הכוכב הבא', האח הגדול', 'רק רוצים לרקוד' ועוד), בין היתר היה אחראי על ליהוק של דמויות טלוויזיניות מוכרות, כמו: נטע ברזילי, שפיטה ועוד. בנוסף, ניהל לקוחות ופיתוח עסקי במשרד הפרסום FRESH ובשנים האחרונות מנהל את המחלקה הבינלאומית והדוגמנות בסוכנות יולי.
זיוה מיכאל, מנכ״לית סוכנות יולי: ״לאחר שיניב הוכיח בשנים האחרונות את מסירותו וכישוריו הרבים כמנהל לקוחות ופיתוח עסקי בסוכנות לצד פיתוח איכותי של קריירות של מיוצגים רבים, היה זה אך טבעי למנותו לתפקיד המשנה למנכ"ל. אני סמוכה ובטוחה שגם כעת ימשיך יניב להוביל יחד איתי ועם הצוות המקצועי שלנו את הסוכנות לשיאים והישגים חדשים בארץ ובעולם".
יניב זר, משנה למנכ״ל סוכנות יולי: ״אני נרגש להיכנס לתפקיד המאתגר בתקופה הנוכחית, כאשר הסוכנות ניצבת בפני הזדמנויות רבות. בארבע שנים האחרונות סוכנות יולי מהווה עבורי בית ומשפחה, ואני בטוח שיחד נמשיך לכבוש פסגות ויעדים נוספים כפי שעשינו עד כה ואפילו יותר".
בשנים האחרונות, סוכנות יולי התרחבה גם לתחום המשחק ויוצרי התוכן בדיגיטל, ובעלת סוכנות הבת ״סולו״ המייצגת אנשי מקצוע (מאפרים, סטייליסטים וצלמים) אשר יחד מעניקים שירותי הפקה. בין המיוצגים בסוכנות: שיר אלמליח, טיטי איינאו, שירלי בוגנים, טל טלמון, אבי אבורומי, מאי תגר, עילי צ'פמן, אן זיוי, נטע ברזני, דיאן שוורץ, שלי גפני, יוגב מלכה, שרית פולק, סינדי צ'אדי, מעין דורי, פרלה דנוך, ניקולה וורד ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדיוס
    פאבלו 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://youtu.be/2RMcOsQSnbk
    סגור