מינויים

האינסטגרם של סוכנות "יולי" נפרץ: האם נכנעה לדרישת הפורצים?

דף האינסטגרם של סוכנות הייצוג "יולי" נפרץ על ידי האקרים. הכופר שהתחיל באלף דולר צמח ל-10 אלף דולר. האם הסוכנות נכנעה לדרישות? 
מערכת ice | 
זיוה מיכאל, מנכ"לית סוכנות יולי (צילום שי כהן ארבל)
בשבוע שעבר, פרצו האקרים לדף האינסטגרם של סוכנות הייצוג "יולי" המונה כ-37.6 אלף עוקבים. העמוד yuligroup הוסר מהרשת החברתית לא לפני שעלה סטורי שבו ההאקרים כתבו כי החשבון נפרץ ובכדי לרכוש את העמוד הפרוץ יש לפנות לוואטסאפ. 
לאחר פנייה בוואטסאפ, הפורצים שככל הנראה לפי צילומי המסך, טורקיים, דרשו על חשבון האינסטגרם סכום של 1,000 דולר במטבעות ביטקוין. לאחר שבוע של ניסיונות לשחזר את הסיסמא ולפנות למומחים במטרה לשחזר את חשבון האינסטגרם, הסכום עלה ל-10 אלף דולר בביטקוין. 

מנכ"לית הסוכנות זיוה מיכאל החליטה היום (חמישי) לא להיכנע ללחצים ולפתוח עמוד חדש. הטאלנטים של הסוכנות, זמרים, שחקנים ודוגמנים פתחו בקמפיין שקורא לעוקבים שלהם לעקוב אחרי הדף החדש ותוך כמה שעות הדף צבר לאחר כמה שעות כבר קרוב ל-500 עוקבים. בין מיוצגי הסוכנות הדוגמניות רוסלנה רודינה, שיר אלמליח, מאי תגר, ירדן ויזל, עומר ברבי, הזמר איתי לוי, האלוף האולימפי פיטר פלצ'יק ועוד רבים.
חשוב לציין, עיקר הפעילות של סוכנות "יולי", העסקית והשיווקית פעלה בעיקר ברשת החברתית הזו, מדובר בעשרות אלפי עוקבים שבדור הנוכחי קשה במיוחד להתעלם מהם. לעמוד הקודם עלו כ-4,000 פוסטים. 
מזיוה מיכאל נמסר: ״אכן החלטנו לא להיכנע לדרישות הכופר של הפורצים, ולמרות שהעמוד הקודם הכיל את כל הישגי הסוכנות והמיוצגים, אנחנו שלמים עם ההחלטה לצאת היום לדרך חדשה עם עמוד חדש. תעקבו, יהיה מעניין״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה