מינויים

בכירה בפייסבוק בדרך לעמוד בראש משרד ממשלתי בישראל

ראש המטה לשעבר של דרמר, ג'ורדנה קוטלר, ככל הנראה תחזור לעבוד תחתיו במשרד לנושאים אסטרטגיים; קוטלר, ילידת וושינגטון, עובדת כיום במטה פייסבוק
מערכת ice | 
ג'ורדנה קוטלר (צילום מתוך הפייסבוק)
השר לנושאים אסטרטגיים רון דרמר צפוי למנות לראשות משרדו את ג'ורדנה קוטלר, ראש הסגל שלו לשעבר בשגרירות בוושינגטון, כך מדווחת הבוקר (חמישי) גילי כהן בכאן חדשות. קוטלר משמשת כיום בתפקיד בכיר במטא, ועל פי הפרופיל שלה, תפקידה הוא ניהול מדיניות ציבורית, ישראל והתפוצות היהודיות בפייסבוק.
לפני כן כאמור, כיהנה כראש הסגל של דרמר בשגרירות ישראל בוושינגטון בין השנים 2013-2016. בשנים 2009-2013 כיהנה במשרד ראש הממשלה כיועצת של רה"מ נתניהו לענייני תפוצות, וכמשנה ליועצת הבכירה של ראש הממשלה. 
גם למפלגת הליכוד היא לא זרה, כאשר עבדה במחלקת האסטרטגיה בקמפיין של מפלגת הליכוד לשנת 2009, ובשנים 2005-2007 שימשה כקצינה בכירה לענייני ציבור בשגרירות ישראל בוושינגטון הבירה.
 
קוטלר היא בעלת תואר שני במדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, בהתמחות בתקשורת פוליטית. היא קיבלה B.A. מאוניברסיטת ברנדייס בפוליטיקה, לימודי המזרח, יהדות וספרות עברית.
קוטלר היא ילידת וושינגטון הבירה, ועלתה לארץ בשנת 2007. היא נשואה לאדם ולהם שלושה ילדים.
דרמר שהיה מועמד לתפקיד שר החוץ של נתניהו הסתפק במשרד לעניינים אסטרטגיים, אך שם יתעסק מקורבו של נתניהו בנושאים היקרים לליבם של שניהם, כמו איראן, יחסי ישראל-ארה"ב, והנורמליזציה עם מדינות ערב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה