מינויים

בר סימן טוב מונה למנכ"ל משרד הבריאות, שכרו יאושר?

משה בר סימן טוב מונה למנכ"ל משרד הבריאות על ידי שר הבריאות והרווחה אריה דרעי, שכרו צפוי לעמוד על 90 שקלים ונתון לאישור שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שלא אמור למנוע את המהלך
מערכת ice |  4
משה בר סימן טוב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, flickr/ zeevveez)
ממשלת ישראל אישרה הבוקר (ראשון) את מינויו של משה בר סימן לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות. המינוי הגיע לאחר שנחשף כי שר הבריאות אריה דרעי ביקש להשוות את שכרו של בר סימן טוב לשכר המנכ"לים הקודמים – 90 אלף שקלים, אלא ששניהם, נכנסו לתפקיד כרופאים בכירים בשירות הציבורי, והיו זכאים לשכר מיוחד.
נכון להיום, שכרו של בר סימן טוב עוד נמצא בדיונים ונתון להחלטת שר הבריאות אריה דרעי ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. האחרון אינו צפוי ללכת נגד בקשת השר דרעי ולהסתכן במשבר פוליטי לא נחוץ מבחינתו. מנגד, בכירים במשרד האוצר מזהירים כי אישור השכר של סימן טוב אמור ליצור תגובת שרשרת בכל הפקידות הבכירה במגזר הציבורי וליצור גל העלאות. במידה והבקשה לא תאושר בר סימן צפוי לקבל שכר של 40 אלף שקלים, ככל המנכ"ל במשרדים ההמשלתים.
כך או אחרת עבור בר סימן טוב זו תהיה הקדנציה השנייה כמנכ"ל משרד הבריאות לאחר שמונה לתפקיד בשנת 2015 תחת סגן שר הבריאות דאז יעקב ליצמן. יש לציין שגם אז מינויו נתקל בקשיים מעצם העבודה שברק סימן טוב אינו רופא. לאחר מינויו הגישה הסתדרות העובדים עתירה לבג"ץ נגד מינויו, אך העתירה נדחתה על ידי השופט אליקים רובינשטיין.
שר הבריאות אריה דרעי: "ניסיונו המקצועי העשיר של משה בר סימן טוב ויכולותיו המוכחות במשרד הבריאות והאוצר, הופכים אותו לאדם הנכון ביותר להובלת הרפורמות שאנו מתכוונים לקדם בשנים הקרובות במשרד הבריאות. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צמד
    אזרחית 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צמד חזירים
    סגור
  • 2.
    כניעה
    יורם 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היס מאן של נתניהו כל יום ב 8 בערב מוכן לשרת בוס חדש ....
    סגור
  • 1.
    למה מי שנכשל צריך לקבל תוספת שכר?
    עם ישראל 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כישלון אדיר בקורונה. סגרים מיותרים ופאניקה מיותרת. למה איש שנכשל כבר בתפקיד צריך לקבל בונוס והכפלת שכר??? החלטה מאוד מאוד מטופשת של ממשלה שאיבדה את הדרך...
    סגור
  • ראית מי ממנה אותו? זאת התשובה העגומה (ל"ת)
    דודו 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור