מינויים

זה סמנכ"ל הקריאייטיב החדש של משרד הפרסום גיתם BBDO

בתוך כך, אדי גרצמן המכהן כסמנכ"ל קריאייטיב בגיתם מזה כארבע שנים, יכהן בתפקיד חדש כיועץ הקריאייטיב של כלל החברות בקבוצת גיתם ויהיה אחראי על פרויקטים מיוחדים
מערכת ice | 
ערן טלמור (צילום ליאת מנדל)
ערן טלמור מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO תחת ניהולו של ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום. טלמור (47), בעל ניסיון של מעל 20 שנה במגוון תפקידים בעולם הפרסום ובהם קופירייטר, ארטדירקטור ומנהל קריאייטיב. את תחילת הקריירה בתחום הפרסום, החל במשרד פובליסיס אריאלי. 
בתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום אדלר חומסקי. לאורך שנותיו באדלר חומסקי טיפל טלמור במגוון לקוחות מובילים כמו בזק, בזק בינלאומי, מחסני חשמל, מפעל הפיס, שטראוס ועוד. כמו כן, טלמור חתום על קמפיינים רבים ובולטים כמו אלו של חברת בזק ("בוקר טוב עם עומר אדם", "הדודה והדוד", הכבל התת ימי של בזק) ועוד.
במסגרת תפקידו ערן טלמור יכהן כסמנכ"ל נוסף לצדה של איה בכור קוזניצקי שהצטרפה לגיתם לפני מספר חודשים. 
אדי גרצמן (37), המכהן מזה כארבע שנים כסמנכ"ל קריאייטיב בגיתם, יכהן בתפקיד חדש כיועץ הקריאייטיב של כלל החברות בקבוצת גיתם ויהיה אחראי על פרויקטים מיוחדים. 

אדי גרצמן. צילום: איליה מלינקוב
ליאור טנר מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO: ״ערן טלמור הוא אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים ועטורי ההישגים בתעשיית הפרסום. גיוסו הוא עוד נדבך בתהליך השבחת הדנ"א של משרד הפרסום גיתם במטרה לייצר ערך מירבי ללקוחותינו. זו גם ההזדמנות להודות מעומק הלב לאדי גרצמן על שנים של מחויבות ומצוינות קריאייטיבית, ואני שמח שייצא לנו להמשיך לשתף פעולה גם במסגרת תפקידו החדש״.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה