שיווק ופרסום

גיתם BBDO זכו בתקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים - שוב

משרד הפרסום הוותיק מטפל בתקציב הפרסום של הרשות כבר 19 שנה. היום הם מודיעים כי זכו במכרז פעם נוספת. אחד הפונים עם שאלות הבהרה למכרז: "מפלה מראש את העסקים הקטנים לרעה"
מערכת ice | 
ליאור טנר (צילום איל יצהר)
משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים הכולל שירותי פרסום, ייעוץ אסטרטגי וניהול המדיה הדיגיטלית. משרד הפרסום גיתם BBDO מטפל בתקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים מזה 19 שנה. ההתקשרות עם חברת הפרסום החלה בשנת 2003. 
מנכ"ל משרד הפרסום, ליאור טנר, אמר על הזכייה במכרז: "רשות הטבע והגנים היא לקוח דגל ותיק שלנו המשלב ערכיות, קיימות ואהבת הארץ. בעידן בו הגנה על הטבע הופכת לערך עליון, בשל שינויי האקלים, אנו גאים להמשיך וללוות את הרשות ולסייע לה באתגרים המשמעותיים המשחרים לפתחה". 
רשות הטבע והפנים פרסמה ברבות השנים מספר מכרזים לטיפול בתקציב הפרסום שלה ובכל אחת מהפעמים מאז שנת 2003 זכה בהתקשרות משרד גיתם BBDO. פרוטוקול התשובות לשאלות ההבהרה שהגישו מתעניינים במכרז מראה שלפחות אחד הפונים חש תסכול בשל תנאי הסף של המכרז. 
 
הוא כתב כי הוא "רואה כי תנאי הסף של המחזור הכספי קצת מפלה מראש את העסקים הקטנים לרעה (...) שתהיה קצת התחשבות לעידוד עסקים קטנים לגשת . במיוחד בחברה הערבית שרוב העסקים הם קטנים ובינוניים.  אני מאמין שאתם כגוף ציבורי , הנותן זכות קיום גם לעסקים קטנים בישראל, לשקול מחדש את תנאי הסף הזה, כדי לאפשר לעוסקים איכותיים אך קטנים להתחרות".
בתשובה הרשמית לשאלתו של הפונה רשמה רשות הטבע והגנים: "תנאי הסף במכרז נבחנו באופן מוקפד והם נקבעו על פי פרמטרים מקצועיים שמטרתם לאפשר לרשות הטבע והגנים לנהל את העבודה הפרסומית על פי צרכיה לשנים הקרובות. אין שינוי בתנאי הסף של המכרז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה